P4P800 Deluxe vs. P4S800d
Fra : Ukendt

Dato : 20-01-04 20:17

Hejsa

Skulle idag have købt en P4P800 Deluxe men kom hjem med en P4S800D til samme
pris!!! Har kigget på edbpriser hvor jeg kan se at der er betragtelig
prisforskel. Og P4S800D får en dårlig kritik.
Hvad er forskellen på disse 2 bundkort ? Skal jeg bytte den eller ??

Søren

Fra : Leony

Dato : 21-01-04 14:44

In news:400d7eb7$0$209$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Søren Kappel <skappel(snabela)esenet.dk> typed:

> [...]
> betragtelig prisforskel. Og P4S800D får en dårlig kritik.
> Hvad er forskellen på disse 2 bundkort ? Skal jeg bytte den eller ??

http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p4p800-d/overview.htm
http://uk.asus.com/products/mb/socket478/p4s800d/overview.htm
Så kan du sammenligne.

Umiddelbart springer chipsettet i øjnene.
P4S800D har SiS chipset, P4P800 Deluxe har Intel 865PE chipset.
Sidstnævnte chioset ville jeg klart foretrække.
Deluxen giver endvidere mulighed for RAID.

Jeg ville klart lave en bytter.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 22:53

Takker for svaret

Jeg har idag fået pengene tilbage og har bestilt et P4P800D over nettet

Søren

Fra : Leony

Dato : 24-01-04 16:01

In news:400ef4cc$0$1584$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Søren Kappel <skappel(snabela)esenet.dk> typed:

> Takker for svaret

Velbekomme.

> Jeg har idag fået pengene tilbage og har bestilt et P4P800D over
> nettet

Klart den bedste løsning - imo.
Held og lykke med det nye board.