Endelig
Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 20-01-04 19:14

Endelig er Diva min GD, kommet i løbetid, der gik ca 1½ måned længerer end
sidste gang. Billetter er bestilt, og vi rejser til Sjælland, fra Bornholm
på Mandag. Så ser vi om hun har lyst, til hanhunden Tirsdag. Jeg er enormt
spændt, på de næste 10 uger. Håber der kommer en dejlig flok søde Grand
Danois. Det bliver en spændende tid, fra parring og til de bliver 8 uger.

En meget lettet hunde ejer Janni

Fra : Eifelvuf

Dato : 20-01-04 20:30

"F Andersen & J Pedersen" skrev d. 20-01-04 19:14 dette indlæg :
> [...]
Grand
> Danois. Det bliver en spændende tid, fra parring og til de bliver 8

Hej Janni..........

Pyyyyyyyyyhhaaaaaaaaaa - nu kan vi så slappe lidt af igen.

Tak fordi du ville dele denne nyhed.

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Saaby

Dato : 20-01-04 20:36

ja det lyder da spændende, i hvilken kennel skal den parres? og hvad farve
er din GD? min han på 8 mdr er en harlekin.
Hilsen
Claus Saaby

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 21-01-04 19:41

Hej Claus

Min tæve er gul og 2½ år, skal parres med en tigret han fra danish
danehouse. Det er en privat person som har ham, så kennel navnet bliver Drew
vincent´s
Hannen skulle være en rolig og dejlig hund, med godt temperament, det samme
er min hund, så det skal nok blive nogle dejlige hvalpe.

Janni

Fra : Rikke Andersen

Dato : 21-01-04 11:47

Held og lykke med det - det bliver spændende uger. Jeg skal forhåbentlig
igennem de samme spændende uger senere på året, så jeg kan sagtens føle med
dig.

Rigtig god fornøjelse og hold os informeret om udviklingen.

Knus fra Rikke