Hvad gør I andre når i stager på sommerfer~
Fra : Jacob

Dato : 20-01-04 17:38

Hej NG

lidt i god tid, men man skal jo forberede sig.

Vi flytter til en anden landsdel (randers området) 1.5. og så har vi lige
pludselig ikke nogen til at se efter hestene (2 stk) i de 10-12 dage vi er
af sted.
Hvad gør I andre i sådan en situation - udover, at man selvfølgelig kan
blive hjemme. Er det normalt at få dem på fremmed græs hos en rideskole
eller lignende hestekollektiv - eller hyrer man en staldpige for 14 dage ??

Jacob

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 20-01-04 22:40

"Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blive hjemme. Er det normalt at få dem på fremmed græs hos en rideskole
> eller lignende hestekollektiv - eller hyrer man en staldpige for 14 dage
??

Man skynder sig at finde nogle gode naboer i en fart :)

En staldpige er også et godt alternativ, hvis det vel og mærke er en der er
til at stole på.

Fra : skingur

Dato : 20-01-04 23:34

> "Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> ??

ferie ???????????

*gg*

http://www.kandu.dk/

Fra : Nina Svanholm

Dato : 21-01-04 08:35

"skingur" <skingur.news@kandu.dk

> ferie ???????????
> *gg*

He he, sådan har jeg det også Alle pengene er jo blevet brugt på den
hersens hest, såe ferie det er der hvor man maler stuen, sine vinduer eller
noget andet spændene

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Liz B.

Dato : 21-01-04 10:17

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:400e2f5e$0$29410$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
>
> He he, sådan har jeg det også Alle pengene er jo blevet brugt på den
> hersens hest, såe ferie det er der hvor man maler stuen, sine vinduer

Det kender jeg alt for godt............sådan er det bare!

Hilsener Liz

Fra : skingur

Dato : 21-01-04 13:04

"Liz B." skrev d. 21-01-04 10:17 dette indlæg :

> eller

Og endelig er der det, at Danmark er lettest at holde ud i sommertiden,
så jeg bliver hjemme ved mulerne, rider i det skønne vejr og griner af
alle dem der tager på ferie!!!

Så hvis du bor i nordjylland kan du hyre mig. Jeg skal ingen
steder!!!!!!

Mvh 30-årig ponypige på SU!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Anet

Dato : 20-01-04 23:25

> [...]
> blive hjemme. Er det normalt at få dem på fremmed græs hos en rideskole
> eller lignende hestekollektiv - eller hyrer man en staldpige for 14 dage

(klip)

Man skynder sig at finde de andre ryttere i området og hjælper hinanden med
småting og så kan man også se efter hinandens heste osv. Her fungerer det
rigtig godt. Vi er ca. 10 gårde hvor vi kender hinanden og skal man have
hjælp til at transportere sin hest så hjælper den ene, nogen til at se til
ens heste i et døgns tid så hjælper en anden, køb af gulerødder fælles osv.
Det er en rigtig god ting. Bare vær lidt udadvendt og gå selv andre ryttere
i møde og så kender man pludselig en masse mennesker.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 29-01-04 22:17

Jeg melder mig gerne til en sommerferie beskæftigelse.
Bor i Randers området. Og har masser af erfaring

-Camilla

millaFJERNDETTE@jyde.dk