Søges: grupper om dyrebeskyttelse
Fra : Battlefield´s

Dato : 20-01-04 13:38

Hej
Jeg ved godt at dett er OT, men jeg vover alligevel. Min svigermor (på 85!!)
har lige fået Internet. Er der nogle grupper jeg kan anbefale hende om
dyrebeskyttelse?
Det vil lige være noget for hende.
Hilsen Vibeke

Fra : Kate

Dato : 20-01-04 22:50

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> Jeg ved godt at dett er OT, men jeg vover alligevel. Min svigermor
> (på 85!!) har lige fået Internet. Er der nogle grupper jeg kan

Hold da op, det var ellers friskt af din svigermor. Min mormor på samme
alder, (fylder 86 om 2 uger) ville vidst aldrig få bare tændt for
computeren.
Desværre kan jeg ikke være behjælpelig med gruppeforslag, men har du
prøvet at spørge i dk.velkommen? Der sidder ofte nogen der ved lige
hvilken gruppe der er den rigtige.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Battlefield´s

Dato : 21-01-04 15:41

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Desværre kan jeg ikke være behjælpelig med gruppeforslag, men har du
> prøvet at spørge i dk.velkommen? Der sidder ofte nogen der ved lige

Tak for ideen!
Ja, vi er også ret imponerede af svigermor, men egentlig er Internettet jo
super til ældre, der ikke kommer så meget ud mellem andre.
Hilsen Vibeke