Hastighedsbegrænsningng hos TDC
Fra : Ian Christiansen

Dato : 20-01-04 09:15

Jeg har forgæves forsægt at finde et sted hvor der står noget om TDC's
hastighedsbegrænsning af nyhedsgrupperne.

Er der en venlig sjæl der har et link ? Eller vil fortælle lidt om emnet ?

MVH

Ian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-01-04 12:27

In article <Xns94765E0D6E0E5excal@62.243.74.162>,
webmaster@invalid.excallibur.dk says...

> Jeg har forgæves forsægt at finde et sted hvor der står noget om TDC's
> hastighedsbegrænsning af nyhedsgrupperne.

Det kan du læse meget mere om i TDC's interne grupper, specielt
tele.internet.news-service

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-01-04 18:30

Ian Christiansen wrote:
> [...]
> hastighedsbegrænsning af nyhedsgrupperne.
>
> Er der en venlig sjæl der har et link ? Eller vil fortælle lidt om

Jeg har ikke lige et link, men i "prime-time" (dvs. mellem 17.00 og 01.00)
er der en hastighedsbegrænsning på newsserveren på ca. 25 KB/sec. Du kan
læse mere i TDC's interne gruppe om news-service.

Søren