Lidt pinligt!
Fra : Witzel Online

Dato : 21-04-01 16:24

Jeg ved godt, at følgende spørgsmål ikke tilhører denne NG. Men fordi jeg
ikke har lyst til at abonnere på endnu en NG , håber jeg at I vil bære over
med mig.

som nævnt i emnelinien, er det et lidt pinligt spørgsmål, men jeg kan ikke
finde ud af det. det drejer sig om, når jeg starter Windows op, så kommer
der en lille boks frem hvor jeg skal skrive adgangskode ... jeg vil gerne
fjerne den boks, men jeg _kan virkelig ikke huske hvordan det skal gøres_ og
eftersom jeg har haft computer i mere end 6år, så er jeg ikke sk*de stolt
over, at jeg ikke kan finde af det her.

Jeg håber, at der er en venlig person, der vil hjælpe mig, på trods af at
det er den forkerte NG.

På forhånd tak

-------
Witzel
-------

--
"I don't believe in god, but I am afraid of him!"

Fra : Jannik Mariager

Dato : 21-04-01 16:48

jeg mener at man bare skal trykke OK uden at skrive nogen adgangskode

JAnnik

Witzel Online <splat1@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hEhE6.3453$eY.500750@news101.telia.com...

Fra : Fritze

Dato : 21-04-01 16:54

Hvilket OS?

Fra : Sven

Dato : 21-04-01 17:19

Under egenskaber til netværk....'Primær netværkslogon'....skift til 'Windows
logon'....måske ;)

/Sven

Fra : Lasse Bigum

Dato : 21-04-01 17:22

> [...]
> eftersom jeg har haft computer i mere end 6år, så er jeg ikke sk*de stolt

Gå ind under indstillinger for netværket og ændre den måde du logger på,
fra "Logon til Microsoft-netværk" /Netware til "Windows Logon"

/Lasse

Fra : Witzel Online

Dato : 21-04-01 18:58

"Lasse Bigum" <Zenith@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Gå ind under indstillinger for netværket og ændre den måde du logger på,
> fra "Logon til Microsoft-netværk" /Netware til "Windows Logon"

Det var da ikke svært! men det virker, så tak til Lasse & Sven

-------
Witzel
-------

Fra : Aggeboe

Dato : 23-04-01 17:20

> Det var da ikke svært! men det virker, så tak til Lasse & Sven

Burde ikke virke hvis du havde sat et win password... Så kan man selvfølgelig bruge
Esc, og fortsætte load af win, men det fjerner ikke win logon boksen næste gang man
boot'er.
Løsning: Søg efter *.pwl filer og slet dem!

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Henning

Dato : 22-04-01 22:17

On Sat, 21 Apr 2001 17:24:00 +0200, "Witzel Online" <splat1@ofir.dk>
wrote:

>Jeg ved godt, at følgende spørgsmål ikke tilhører denne NG. Men fordi jeg
>ikke har lyst til at abonnere på endnu en NG , håber jeg at I vil bære over
>med mig.

Øh - bare fordi jeg ikke gider stoppe for rødt, betyder det altså ikke
at jeg bare kører videre!

Hvis du læste i den relevante gruppe, ville du se, at dit spørgsmål
besvares ca. 3 gange om ugen!

Læs evt. www.usenet.dk hvis du er i tvivl om, hvilken grupe du skal
vælge!

Henning
hsb@image.dk

Fra : Witzel Online

Dato : 23-04-01 16:25

"Henning" <ingen@email.tx> skrev i en meddelelse

> Øh - bare fordi jeg ikke gider stoppe for rødt, betyder det altså ikke
> at jeg bare kører videre!
>
> Hvis du læste i den relevante gruppe, ville du se, at dit spørgsmål
> besvares ca. 3 gange om ugen!

Nu var situationen sådan, at jeg ikke havde brug for at abonnere på endnu en
NG. Bare for at få svar på det ene spørgsmål, og så ved jeg at der er masser
herinde, der kunne svare på det spørgsmål (og det var der jo 2 der var
venlige nok til at gøre).

Så hvorfor skulle jeg abonnere på endnu en NG, for ét (undkyld udtrykket)
skide spørgsmål, når der stadig findes venlige mennesker.

-------
Witzel
-------

Fra : Henning

Dato : 23-04-01 16:46

> [...]
>
>Så hvorfor skulle jeg abonnere på endnu en NG, for ét (undkyld udtrykket)
>skide spørgsmål, når der stadig findes venlige mennesker.

For at overholde det regelsæt der er vedtaget, ganske simpelt! Hvordan
tror du gruppen ville se ud, hvis alle gjorde som dig?

Jeg forstår forøvrigt ikke dit udtryk med at abonnere på en gruppe -
du finder blot den omtalte gruppe i din liste, og henter ex. de 100
seneste indlæg hjem og læser dem.

Henning
hsb@image.dk