Hvem vil overtage Pythia?
Fra : Jonas Kongslund

Dato : 19-01-04 20:46

Hej

Hvem vil monstro være interesseret i at overtage Pythia
(<http://www.pythia.dk/>)? Jeg er villig til at forære sitet væk under
forudsætning af at det drives videre som et dansk Delphi-site.

Hvis du er interesseret så forklar kortfattet i denne tråd, hvorfor det er
dig som skal overtage sitet. Hvis der ikke er nogen seriøse henvendelser,
så vil sitet blot forblive som det er.

--
Jonas Kongslund
jonas (på) kongslund (punktum) dk

Fra : Claus Christiansen

Dato : 19-01-04 21:48

Jonas Kongslund <dont@mail.me.at.all> wrote in

> [...]
> det er dig som skal overtage sitet. Hvis der ikke er nogen seriøse
> henvendelser, så vil sitet blot forblive som det er.

Gud hvor er det lang tid man har hørt fra dig!! - håber du har haft en
god jul og nytår!

/Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:NOSPAM@unipeople.dk>, leave the adr. as it is
personal: <http://unipeople.dk/~cch>; pythia: <http://www.pythia.dk>

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 26-01-04 09:51

Hej Jonas.
Jeg har ikke viden til at videreføre sitet, men jeg har været glad ved bl.a.
de tips, der er bragt.
Det er synd, at der ikke sker mere med disse tips, men som sagt er jeg ikke
i stand til at gøre noget.
Mvh Kurt

Fra : Claus Christiansen

Dato : 26-01-04 19:20

"Kurt Guldbæk" <kurt@guldbaek.net> wrote in

> [...]
> ved bl.a. de tips, der er bragt.
> Det er synd, at der ikke sker mere med disse tips, men som sagt er

Det glæder mig da at høre... men tiden er desværre ikke en så rig
ressource som den har været til udsendelse af disse tips

/Claus