NE2 bestillingstider...
Fra : Dennis T.

Dato : 21-04-01 16:19

Hejsa.

Hvor lang tid går der normalt fra man har bestilt ne2 inde på opasia's side,
til man hører noget fra dem? (ordrebekraftelse eller lign.)

/Dennis

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 21-04-01 16:26

"Dennis T." <viol8r@REMOVEtechnologist.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Hvor lang tid går der normalt fra man har bestilt ne2 inde på opasia's
side,
> til man hører noget fra dem? (ordrebekraftelse eller lign.)

Mon ikke det er det samme som at bestille telefonisk? Der siger de højest 14
dage.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 21-04-01 16:36

On Sat, 21 Apr 2001 17:18:36 +0200, "Dennis T."
<viol8r@REMOVEtechnologist.com> wrote:

>Hejsa.
>
>Hvor lang tid går der normalt fra man har bestilt ne2 inde på opasia's side,
>til man hører noget fra dem? (ordrebekraftelse eller lign.)

Jeg bestilte den 5-4-01 og der kom en bekrætelse fra dem i dag
(21-4-01).

At der så i den bekræftelse står at _jeg_ har ønsket at få oprettet
ADSL i uge 7 2002 er så en anden sag! Jeg har sgu ikke ønsket noget!
De skal bare gøre det så hurtigt som muligt :) (og ja centralen er
klar, bor midt i Aalborg)

Der står godt nok lidt længere nede i brevet at hvis ikke kan levere
inden for de næste 4 uger, så kan jeg få nettid 80 gratis... Men
hvorfor skulle de levere inden for de næste 4 uger, når nu "jeg har
ønsket" først at få ADSL i uge 7 2002!?

Må ned i Tele biksen mandag og få det afklaret.

--
Mvh.
Thomas

Fra : Allan Olesen

Dato : 21-04-01 18:15

Thomas <phlux@iname.com> wrote:

>Der står godt nok lidt længere nede i brevet at hvis ikke kan levere
>inden for de næste 4 uger, så kan jeg få nettid 80 gratis...

Nej, nu er jeg forvirret. Det vil sige, at TD inden for 3-4 uger har
lanceret tilbudet om gratis Nettid80 til ventende ADSL-kunder, trukket
det tilbage og lanceret det igen. Nogen hos TD burde vist efterhånden
udstyres med kælenavnet "Blinklyset".

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Thomas

Dato : 22-04-01 20:32

On Sat, 21 Apr 2001 17:36:24 +0200, Thomas <phlux@iname.com> wrote:

> [...]
>ADSL i uge 7 2002 er så en anden sag! Jeg har sgu ikke ønsket noget!
>De skal bare gøre det så hurtigt som muligt :) (og ja centralen er

For lige at følge op så er følgende sket.

Jeg skriver til kundeservice og spørger hvad der sker. Får en mail
tilbage et par timer efter hvor der står at der er booket en tid til
den 9/5, altså ca. 1 måned efter jeg bestilte. Det hænger også bedre
sammen med TDC tilbud om nettid80 hvid der ville gå mere end 4 uger.

--
Mvh.
Thomas

Fra : Ghashûl

Dato : 22-04-01 08:51

> [...]

>Hvor lang tid går der normalt fra man har bestilt ne2 inde på opasia's side,
>til man hører noget fra dem? (ordrebekraftelse eller lign.)

2-3 måneder. (hvis du husker at punke dem nu og da!)

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : John Jørgensen

Dato : 25-04-01 04:59

> 2-3 måneder. (hvis du husker at punke dem nu og da!)

Hej Jeg bestilte Adsl og samtidig nedtagning af ISDN, den 15 marts, den 23
marts fik jeg en bekræftelse fra TDC, og fik samtidig at vide at der kunne
gå op til 3 mdr. En uge efter, altså den 30 marts, fik jeg endnu et brev fra
TDC, hvori de skrev at montøren ville komme den 24 april !! (kvikt)

John Jørgensen

Fra : Ghashûl

Dato : 25-04-01 21:30

On Wed, 25 Apr 2001 05:58:30 +0200, "John Jørgensen" <john@pc.dk> wrote:

> [...]
>gå op til 3 mdr. En uge efter, altså den 30 marts, fik jeg endnu et brev fra
>TDC, hvori de skrev at montøren ville komme den 24 april !! (kvikt)

Jeg bestilte i starten af februar (hvor centralen VAR klar, en af mine
venner fik det installeret lige efter) og har lige fået brev om at det
bliver installeret i juni engang.

Regards Ghashûl
--
http://ghashul.dk/