Nogen der kender Asus WL-500G?
Fra : TS

Dato : 19-01-04 00:05

Hejsa.
Jeg vil høre om der er nogen som kender den router?

Jeg rtor jeg skal have skiftet min (wireless)router/switch, Netgera wgr 614,
ud med denne her, som har:

WLAN G
Router, Nat, SPI og DHCP mm.
Switch
FTP server
Webcam server
USB/parallel printer server.

Og alt det til kun ~900 kroner.

Er der nogen som har den? - og evt. ved om man kan bruge både parallel og
USB porten samtidig med printerserveren?
-eller ved hvordan det fungerer med at koble en USB disk på og bruge den som
netværksdrev?

/TS

Fra : Maria

Dato : 23-01-04 11:33

Det er dette emnet du er på utkikk etter:
http://forum.hardware.no/index.php?showtop...8462&hl=wl-500g

Maria

Fra : TS

Dato : 24-01-04 12:20

> [...]
> USB porten samtidig med printerserveren?
> -eller ved hvordan det fungerer med at koble en USB disk på og bruge den

Hej
Nu har jeg købt denne og brugt den kortvarigt (har koblet den af igen, da
jeg ikke havde helt styr på opsætningen, og ikke kunne lade vores netværk
være uden internetforbindelse i længere tid)

Man kan åbenbart have to printere på på samme tid, har dog kun prøvet med en
parallelportprinter. Som default har den vist lukket for de fleste porte i
NAT opsætningen - jeg har ikke lige helt styr på det endnu - hvor min
Netgear wgr 614 har åbent for alle som default.

Der er dog en stor anke mod routeren; og det er at den ikke kan sende
logfiler til min mailkonto, sådan som 614'eren kan. Det er faktisk
hovedargumentet mod at jeg måske vil sende den tilbage.

mvh TS