Unlock af nokia 3510i
Fra : Buller

Dato : 18-01-04 19:12

Er der nogen der kan hjælpe med en unlock kode til en 3510i
Jeg har prøvet på hallo.dk men for ikke nogen mail retur.
Sim lås til TDC
Imei: 351462806506116
V4.44

Fra : mess

Dato : 18-01-04 19:39

Hej
Jeg har haft stor held med http://overclocker.webbyen.dk/
MVH Messer

Fra : Esben Aså 9340

Dato : 18-01-04 19:44

#pw+918472144646673+7#
Prøv denne
Mr.Unlock

Fra : Buller

Dato : 18-01-04 21:18

Tak for hjælpen, den virker perfekt. Min datter blev glad.
/Buller

Fra : helloo.dk

Dato : 18-01-04 21:18

> [...]
> Er der nogen der kan hjælpe med en unlock kode til en 3510i
> Jeg har prøvet på hallo.dk men for ikke nogen mail retur.

Hvis du ikke har fået svar tilbage er det nok fordi du ikke har udfyldt
formularen rigtigt..
Kan se du skriver forkert det hedder www.helloo.dk
Hilsen Dan

--