Overvåge up og download på ADSL
Fra : test

Dato : 18-01-04 18:53

Jeg fik engang anbefalet et gratis program, som kan overvåge hvilken
hastighed der uploades og downloads med samt hvor meget der er henholdsvis
uiploadet totalt og downloadet.
Jeg har adsl forbindelse og bruger XP Home
mvh
Flemming

Fra : Cubus

Dato : 18-01-04 19:15

"test" <test@test.dk> skrev

http://readerror.gmxhome.de/

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk

Fra : S

Dato : 18-01-04 20:24

http://dumeter.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-04 21:54

"S" <ugyldig@spammail.indvalid> skrev :

>http://dumeter.com

Hmm - Dumeter er da ikke gratis, hvis man vil bruge det efter
prøveperiodens udløb.

Fut: news:dk.edb.internet, hvor spørgsmålet hører hjemme og svar
herpå bringesm
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Martin Krogh Pederse~

Dato : 19-01-04 19:19

> [...]
> uiploadet totalt og downloadet.
> Jeg har adsl forbindelse og bruger XP Home

http://www.metaproducts.com/mp/mpProducts_Downloads_Current.asp

Hent "Net Activity Diagram", det skulle gerne opflyde dine krav.

/Martin Krogh Pedersen

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-01-04 01:26

I news:400c1f87$0$29321$edfadb0f@dread15.news.tele.dk skrev
Martin Krogh Pedersen følgende:

[ ... ]
> http://www.metaproducts.com/mp/mpProducts_Downloads_Current.asp

Måler det på routeren eller direkte på den enkelte PC?

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Martin Krogh Pederse~

Dato : 20-01-04 16:25

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:400c1f87$0$29321$edfadb0f@dread15.news.tele.dk skrev
> Martin Krogh Pedersen følgende:
>
> [ ... ]
>
> Måler det på routeren eller direkte på den enkelte PC?

På den enkelte pc. Det skal altså installeres på samtlige maskiner på
lokalnettet såfremt man ønsker
et fuldstændigt billede på forbruget.

/Martin Krogh Pedersen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-01-04 22:08

"Martin Krogh Pedersen" <mkpe@tdcadsl.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> På den enkelte pc. Det skal altså installeres på samtlige maskiner på
> lokalnettet såfremt man ønsker
> et fuldstændigt billede på forbruget.

Såfremt at man antager at der INTET lan-trafik er overhovedet ...

/MD

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-01-04 23:33

I news:buk5ck$9q9$1@sunsite.dk skrev
Morten Davidsen følgende:

> Såfremt at man antager at der INTET lan-trafik er overhovedet ...

jeg har temmelig megen lan-trafik foruden en hel del på wan.

Men der findes vel ikke noget freewareprogramel der kan måle
wan-trafikken på routeren, ku' jeg tænke mig (intet af min trafik er
erhvervsmæssig, det er kun privat trafik "for sjov")

Fra : Christian Ebsen

Dato : 26-01-04 19:07

Jo da
Du kan bruge MRTG hvis din Router kan køre SNMP

Det kan køre på både Unix og windows systemer
det giver en graf over hvor mange kb/s du har ud og ind
der er en graf pr. dag, uge, måned og år

Link: http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/

Hvis du også skal have info om hvor mange MB/GB/TB pr. dag måned osv...
så smidt en mail til mig(fjern .NOSPAM) så skal jeg sende dig et perl script
det dette formål.

Best Regards
Christian Ebsen
PHPhotel.dk