Motorola A920
Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 18-01-04 18:09

Hej,

Efter at ha' konstateret hvor totalt elendige 3 er, vil jeg prøve at "nøjes"
med at bruge A920 som en PDA med alm. gsm-telefon, kan dette lade sig gøre
teknisk, og i givet fald hvor/hvordan ka' man få unlocked telefonen ????

Pft,
/Stone

Fra : Jimmi Odense

Dato : 13-02-04 02:20

Ja, selvfølgelig kan man låse en A920 op.

Prøv dette link:
http://www.tronik.dk/html/motorola_remote.html

mvh.
Jimmi - tronik.dk