Bornholm
Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 18-01-04 10:49

Hej Alle
Da jeg i Påsken skal en tur til Bornholm Dueodde vil jeg herigennem
forberedde mig lidt så det bliver en god tur med lidt fisk på tasken. Er der
nogle anbefalingsværdige steder i nærheden til kystspinning efter Ørreder
gør ikke noget hvis man skal køre lidt efter dem.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Michael Edvardsen

Dato : 18-01-04 12:32

Hej Paul

Jacob viser vejen http://home4.inet.tele.dk/lyster/guiden.html

Fra : Ivar Holm

Dato : 18-01-04 13:59

http://www.destinationen.dk/db/?Mainlevel=4&Id=217

På ovenstående link kan du set, at der findes en lystguide til Bornholm. Den
kan bestilles hos birgitte@turistbornholm.dk og dækker de bornholmske kyster
generelt. Der er lidt lokale fredninger. Over tyve åer der skal tages hensyn
til m.m.

Knæk og bræk

Ivar Holm

Fra : Ivar Holm

Dato : 18-01-04 14:02

Der skal selvfølgelig stå LYSTFISKERGUIDE.

Undskyld

Ivar Holm

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 18-01-04 14:55

"Ivar Holm" <IvarHolm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der skal selvfølgelig stå LYSTFISKERGUIDE.
>
> Undskyld
>

> Ivar Holm

Tak til alle for de gode ideer, men hvis i har flere vil jeg da gerne høre
dem
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen