1½ sæk Raket sælges
Fra : Betina Hansen

Dato : 18-01-04 10:43

Hej.

Som jeg kan se er der nogen der ahr troet at RAKET har været udgået men jeg
har 1½ sæk stående.

jeg kan ikke lige huske hvor meget der er i en hel sæk men tror det er
omkring 15 Kg jeg har.. uden at være 100% sikker.

Hvis der er nogen der er intresseret i dette så kom med et bud på en
afhentningspris.

Det befinder sig på Nordfyn i Bogense.

Fra : Jynis

Dato : 18-01-04 10:54

"Betina Hansen" <stald.aamosegaard@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg kan ikke lige huske hvor meget der er i en hel sæk men tror det er
> omkring 15 Kg jeg har.. uden at være 100% sikker.

Der er 25 kg. foder i sække med raket foder.

Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 19-01-04 10:51

Jynis wrote:
> "Betina Hansen" <stald.aamosegaard@privat.dk> skrev i en meddelelse

> jeg

> Der er 25 kg. foder i sække med raket foder.

Og det bør eftersigende ikke være ældre end 1 år, og ikke have stået
åbent i sommermånederne. Ellers mister det en del af sine foder-egenskaber.

-dennis