Ny butik?
Fra : Jette Nielsen

Dato : 18-01-04 08:55

Jeg er altid på jagt efter nye spændende ting til misserne. Især sådan
noget som søde madskåle og sjove dækkeservietter. Jeg faldt lige over
www.1001kat.dk, en butik der er på trapperne og som efterlyser læsernes
input til hvad der skal sælges når den åbner. Jeg har givet mit bidrag,
og håber butikken bliver til noget, for konceptet lyder spændende...
især fordi den kun henvender sig til katteejere -sådanne online butikker
skal vi da have nogle flere af Derfor håber jeg at I også vil give
jeres ideer til indehaveren.

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-01-04 11:15

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk>

sådanne online butikker
> skal vi da have nogle flere af

Nøøøøj den butik lyder som noget der bliver supergodt *S*

>Derfor håber jeg at I også vil give jeres ideer til indehaveren.

JA hun har jo mange ideer selv Så havde kun lige en enkelt ting i
tankerne, den er griflet ned og sendt *S*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Jette Nielsen

Dato : 18-01-04 21:26

> Joan Frederiksen skrev:
> JA hun har jo mange ideer selv Så havde kun lige en enkelt ting i
> tankerne, den er griflet ned og sendt *S*

oooh, Joan - du er en gutter-kvinde

Jeg kunne vildt godt tænke mig noget med T-shirts ... har endnu ikke set
nogen steder, hvor man kan få T-shirts med sjove katte-tekster.