Procmail og IMAP
Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-01-04 01:44

Jeg køre med IMAP og får procmail til at sotere mailene ud i rette folder.
Jeg har nu oprettet nogle nye folder, og kunne godt tænke mig at få flyttet
mail fra rest folderen og ud i de nyoprettede folder, er det muligt at få
kørt mailene igennem procmail igen?

Eller må jeg bare oprette samme filter i KMail, og så få den til at flytte
mailene?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 18-01-04 14:37

Ivar Madsen wrote:
> [...]
> er det muligt at få kørt mailene igennem procmail igen?
>
> Eller må jeg bare oprette samme filter i KMail, og så få den til at

Kan du ikke flytte dem direkte med/i din IMAP klient?