Navn med N
Fra : Jane :o)

Dato : 17-01-04 21:27

Hejsa her i gruppen

Er der nogen herinde der har gode forslag til hun-katte navn der starter med

Mvh Jane

www.janemark.dk/nalaniels.html

Fra : Mette

Dato : 17-01-04 21:50

Hejsa!

Her er da lige et par stykker:
NADIA, NADJA, NAJA, NANNA, NATASHA, NEMESI, NICOL, NIKKELINE, NILLE, NINA,
NINJA, NITA, NIJA, NOBODY, NUKA, NUKKI, NUMA, NUSER,
NUSKA, NUTTE, NULLE, NUGAT, NIPS, NUDDI.
Hvis det er forskellige temaer du mangler så prøv at lav en søgning på
Google (feks. hvis du ønsker et gudinde navn eller måske et eksotisk lydende
et).

Prøv at tjekke disse sider, måske de kan give lidt inspiration:
http://www.behindthename.com/
http://www.hum.ku.dk/navnef/godkpige.htm

God navne jagt

/Mette, Bam Bam, Choko & Zeus
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Jane :o)

Dato : 17-01-04 23:54

> [...]
> et).
>
> Prøv at tjekke disse sider, måske de kan give lidt inspiration:

Wow - sikke mange navne med N.

Tusind tak for alle de gode idéer.

Den side "behindthename" er bare super god.

Mvh Jane

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 17-01-04 21:50

> [...]
> Hejsa her i gruppen
>
> Er der nogen herinde der har gode forslag til hun-katte navn der starter med

F.eks.:niva,nitousche,nille,ninna,nulle,nelle,nette,naja,nuller,nora,noba,nira..og...ja,måske kommer der flere...

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-01-04 22:29

In article <BC2F5941.84F6%virker@hotmail.NOSPAMcom>, Jane wrote:

> Hejsa her i gruppen
>
> Er der nogen herinde der har gode forslag til hun-katte navn der starter med

Selv hejsa

Ja, nu ved jeg jo ikke om du skal udstille damen? For så ku' man håbe
at hun kunne leve op til navnet Nike (sejrens gudinde Og så måske
Nikki til hjemmebrug...

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 22:33

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> Hejsa her i gruppen
>
> Er der nogen herinde der har gode forslag til hun-katte navn der starter
med

Nikita....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 23:31

Buffy skrev i <news:4009aa04$0$233$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,>:

> Nikita....

Nala. Nimo, Naomi, Nadena, eller Nova kanske.

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Jane :o)

Dato : 18-01-04 00:33

> Hejsa her i gruppen
>
> Er der nogen herinde der har gode forslag til hun-katte navn der starter med
>
> Mvh Jane

Her er billeder af den helt nyanskaffede misser:

http://www.125.dk/mis

Fra : Mette

Dato : 18-01-04 01:40

> Her er billeder af den helt nyanskaffede misser:
>
> http://www.125.dk/mis

Åhh hvor er hun dejlig!
Det er bare så svært at vælge et navn, jeg tog selv 2 - 3 dage om at finde
det helt rigtige navn til min Zeus
Han er en aby og jeg synes jo at han var så gude-smuk at han skulle hedde
noget guddommeligt, og hvilket bedre end kongen over dem alle - Zeus

Citat: " ZEUS m Greek Mythology
Pronounced: ZOOS
The name of a Greek god, related to the old Indo-European god dyeus whose
name probably meant "shine" or "sky". In Greek mythology he was the highest
of the gods. After he and his siblings defeated the Titans, Zeus ruled over
the earth and humankind from atop Mount Olympus. He had control over the
weather and his weapon was a thunderbolt."
Citat slut.

Dejligt at du kunne bruge mine links til noget, jeg havde selv stor glæde
af http://www.behindthename.com/ som du ser

Håber I får stor glæde af jeres lille ny pige, hun ser jo allerede ud til
at eje det hele

/Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Leyna

Dato : 18-01-04 11:39

On Sun, 18 Jan 2004 00:33:15 +0100, "Jane "
<virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

>Her er billeder af den helt nyanskaffede misser:
>
>http://www.125.dk/mis

Hun ligner helt klart en Nuller.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Cowspot

Dato : 18-01-04 00:35

Hejsa

Hvis den er brun, skal den da klart hedde NUTELLA.....

MVH
Cowspot

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-01-04 01:39

Jane skrev i en meddelelse...
> Hejsa her i gruppen
>
> Er der nogen herinde der har gode forslag til hun-katte navn der starter
med

> Mvh Jane

Jeg vælger at tage udgangspunkt i hendes skønne øjne - jeg elsker misser med
dybe, grønne øjne. Så her kommer lige mit input.

Niobe - kvinden der i græsk mytologi selv som stenstøtte kunne græde sorgens
tårer over sine dræbte børn.

Nayana eller Naina - der så hudt jeg visker begge betyder øjne

Nerissa - græsk havnymfe.

Nimue - The Lady of the Lake i Kong Arthur legenderne.

Nascha - Navajo indianernes ord for ugle - og de kan jo også noget med deres
øjne

Håber I bliver enige om et navn til den lille dame for skøn det er hun. Selv
havde jeg heldigvis helt frit slag - til tøserne - så jeg kunne boltre mig i
navneforslag

Mvh Tina (ja, det kan jeg jo så ikke selv gøre for),
Gizmo (dejligt blødt filmdyr der er farlig på nogle tidspunkter),
Freya (nordisk gudinde for skønhed) og
Devi (sanskrit for gudinde)
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Mette

Dato : 18-01-04 01:54

OT i denne tråd, men alligevel...

Wow Tina!
Jeg var lige inde på din side; www.1001kat.dk er du sviller det ser
spændende ud!
Du må endelig slå det stort op, når du åbner en butik, for der MÅ jeg bare
ind og lure...

/Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-01-04 02:08

Mette skrev i en meddelelse...
> [...]
> spændende ud!
> Du må endelig slå det stort op, når du åbner en butik, for der MÅ jeg

Øhhm....tak Mette - fortsætter jeg sådan lidt OT, men sig det ikk' til no'en

Jeg kan også se på din hjemmeside at du bor sådan nærmest lige i min
baghave, så det kunne da være vi stødte på hinanden en dag - hvem ved.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Helle Larsen

Dato : 18-01-04 07:33

> [...]
> Hejsa her i gruppen
>
> Er der nogen herinde der har gode forslag til hun-katte navn der starter med

Nolly Prat, Na Jade (grøn), Nuspas, Nuspa, Neona, Nippie, Nicole,
Needle, Nille, Nellike, Nolta, Nya, Neja, Nikode, Nuser, Nims, Nynne,
Niana,

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar