Rødovervej / Tuborg depot
Fra : bente vinding jensen

Dato : 17-01-04 10:56

Er der en der kan hjælpe med nogle oplysninger

Rødovrevej ca. nr. 381, der ligger nu Dansk Olie, der har før være Øl depot,
før Øl depot var der almindelige huse, og i et af dem skulle Carl Jensen
have boet,
det er ham jeg leder efter ( han er halv farbror til min mand ).
ny adresse/ død / begravelse på Carl Jensen.
Er der en der har en gammel telefonbog for 1950 til 1955, for at kunne se
den nøjagtige nr., min mand mener at det var ca. i den tid han har besøgt
ham.

Jeg er meget interesseret i hans forældre særlig moderen, og håber at finde
dem via hans død.
med venlig hilsen og TAK
Uldkunstner
Bente Vinding Jensen
rokken@hundeuld.dk
www.hundeuld.dk

Fra : twinie

Dato : 18-01-04 23:08

Hej Bente,

Umiddelbart kan jeg ikke hjælpe dig med en gammel telefonbog. Hvis det er
længere end 10 år siden at Carl Jensen er død, burde du kunne få oplysninger
om hans død på landsarkivet, eller ved Rødovre kirke eller Grøndalslund
kirke.

Prøv evt. : http://www.rk.dk/lokalhistorisk-samling/
eller : http://www.foreningshuset.dk/kultureltsamraad/rdolokalhist.html

Nu skriver du ikke, hvor gammel han er. Men hvis han har gået i skole i
Rødovre, har det nok været på Rødovre Skole, - så kan de måske hjælpe med
oplysninger. Skolens webside er: http://www.2610.dk/roedovre-skole/Forsiden/

mvh Jette Jørgensen