Unlock af Nokia 3310
Fra : Lasse C. Johansen

Dato : 17-01-04 10:02

Hej.

Jeg har fået en Nokia 3310 brugt, som desværre er låst til sonofon.

Er det muligt at remote unlocke telefonen?

IMEI: 350101100468539

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 17-01-04 11:37

> Jeg har fået en Nokia 3310 brugt, som desværre er låst til sonofon.
>
> Er det muligt at remote unlocke telefonen?

Hej Lasse,

ja, du kan bestille en oplåsningskode direkte på
www.unlockaarhus.dk/hjemme.htm
Ved betaling med dankort/visa leverer vi koden indenfor få timer.
Nokia 3310 findes ved at vælge Flere modeller i bunden af listen.

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Kasper Vibe Grevsen
Tlf 30 222 123

Fra : helloo.dk

Dato : 17-01-04 18:35

Normalt kan du købe koder hos os for 50,- kr.

Men her er den så.. Helt gratis...
#pw+2763744724+1#
Følg "guiden for koder" på hjemmesiden www.helloo.dk

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 17-01-04 22:00

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> Normalt kan du købe koder hos os for 50,- kr.

Til gengæld skriver du så også, at der kan gå 24 timer eller måske mere
inden folk har deres koder, hvis de bestiller hos dig. Vi garanterer
levering indenfor otte timer. Normalt er leveringstiden endda langt kortere.

Fra : helloo.dk

Dato : 17-01-04 23:23

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:buc7nk$hab$1@sunsite.dk...
> [...]
> inden folk har deres koder, hvis de bestiller hos dig. Vi garanterer
> levering indenfor otte timer. Normalt er leveringstiden endda langt

Hvad er det?? Hvad er det du er ude på Kasper??
Vil du gerne skabe splid og have en "krig" med mig?
Bare sig til og jeg er hos dig som en mis!!!!
Ellers lad være med dette "angreb på mig"
Hilsen Dan'
P.S. Dette var sidste Advarsel....

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 18:02

Dan skrev:

> [...]
>Vil du gerne skabe splid og have en "krig" med mig?
>Bare sig til og jeg er hos dig som en mis!!!!
>Ellers lad være med dette "angreb på mig"

Hvad sker der Dan? Du er godt nok hidsig for tiden? Du pisker en
stemning op, og er virkelig kommet på krigsstien. Opfør dig dog
ordentligt!

Du har i øvrigt slet ikke kommenteret mit indlæg om dine løgne - skal
jeg tage det som, at du kom til fornuft, og fandt ud af, at du var
helt galt på den? Hvis ja, så er det da super, men jeg ville nu mene,
at det ville være på sin plads at skrive det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Lasse C. Johansen

Dato : 17-01-04 23:35

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> Normalt kan du købe koder hos os for 50,- kr.

> [...]

Jeg siger mange tak og vil huske siderne hvis jeg en anden gang skal have
låst en telefon op.

Og så vil jeg da ikke håbe at jeg har startet en krig imellem to
unlock-firmaer!

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Fra : helloo.dk

Dato : 17-01-04 23:46

"Lasse C. Johansen" <lj@nospam_pleasedata-lasse.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg siger mange tak og vil huske siderne hvis jeg en anden gang skal have
> låst en telefon op.

Velbekomme..

> Og så vil jeg da ikke håbe at jeg har startet en krig imellem to
> unlock-firmaer!

Krigen har intet med dig at gøre. Kasper og jeg har aldrig brudt sig om
hinanden. Han er sur over jeg ikke tager lige så mange penge for unlock som
ham og jeg kan ikke lide ham fordi han hele tiden snakker nedladende om mit
firma..
Hilsen Dan

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 18-01-04 10:37

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Krigen har intet med dig at gøre.

Er vi da i krig?

> Kasper og jeg har aldrig brudt sig om
> hinanden.

Jeg har da intet imod dig hverken personligt eller firmamæssigt.
Det er bare sikkert som amen i kirken at du svarer på alle mine indlæg.
Er det spam, provokation eller noget helt andet?

> Han er sur over jeg ikke tager lige så mange penge for unlock som
> ham og jeg kan ikke lide ham fordi han hele tiden snakker nedladende om
mit
> firma..

Jeg påpeger såmænd blot, at pris og service normalt følges ad.
I øvrigt skriver du jo også på dine sider at du ikke yder support
til kunder, der har problemer med at indtaste koder. Eller har
jeg misforstået det?

Jeg tager ikke skade af saglig argumentation og ville såmænd da gerne møde
dig og se, hvem du er. Jeg har jo også tidligere inviteret dig på kaffe,
Dan.

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 18-01-04 11:17

"Kasper Vibe Grevsen" skrev i en meddelelse ¨

> Jeg tager ikke skade af saglig argumentation og ville såmænd da gerne møde
> dig og se, hvem du er. Jeg har jo også tidligere inviteret dig på kaffe,
> Dan.

herligt en århusianer historie....

hvornår blander Lasse sig mon..... Århus er vist hans område

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 18-01-04 12:00

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders.p@m.dinunlocker.dk> skrev i
en meddelelse news:400a5d36$0$27469$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> herligt en århusianer historie....

Det er nu rigtigt nok, at jeg tidligere har lovet Dan kaffe
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=bij87s%24jfb%241%40sunsite.dk&rnum=11
han lovede i øvrigt at tage kage med, men den har jeg ikke set noget til
endnu.

Nå, spøg til side og god weekend til jer alle.

--
Hilsen Kasper

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 18:07

Anders Skalsted skrev:

>hvornår blander Lasse sig mon..... Århus er vist hans område

Det er lidt pudsigt... Nogle i gruppen her har utroligt travlt med mig
- og brokker sig højlydt, når jeg kommer med mine meninger - du,
Anders er en af dem. Jeg kan kun se dit indlæg som en provokation, et
forsøg på at få mig til at reagere på en eller anden måde. Hvis ikke,
hvad i alverden er det så?

Nej, jeg føler mig ikke provokeret af indlægget, jeg undrer mig blot
over hvad i alverden meningen med det er.

Århus er en dejlig by, ingen tvivl om det - men det er nu ikke mit
område.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 18-01-04 19:23

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse

> Det er lidt pudsigt... Nogle i gruppen her har utroligt travlt med mig
> - og brokker sig højlydt, når jeg kommer med mine meninger -

det er fordi du tit har "for mange meninger"

Jeg kan kun se dit indlæg som en provokation, et
> forsøg på at få mig til at reagere på en eller anden måde. Hvis ikke,
> hvad i alverden er det så?

du plejer at blande dig uden invitation.... denne gang fik du en...så kan du
blande dig...så jeg gjorde dig bare en tjeneste

> Århus er en dejlig by, ingen tvivl om det - men det er nu ikke mit
> område.
dvs. der er et sted i dk, hvor lasse ikke er boss

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 19:45

Anders Skalsted skrev:

>det er fordi du tit har "for mange meninger"

Det var da en mærkelig "mening". Jeg skriver når jeg vil, og hvad jeg
mener - folk kan så være enige eller uenige med mig. Usenet er til
kommunikation, jeg kommunikerer!

>du plejer at blande dig uden invitation....

Man skal ikke inviteres på usenet.

>denne gang fik du en...så kan du
>blande dig...så jeg gjorde dig bare en tjeneste

Øhh...

>dvs. der er et sted i dk, hvor lasse ikke er boss

Jeg havde altså ret, det handler om et forsøg på provokation/ballade i
gaden - der er intet reelt formål med dit indlæg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 18-01-04 19:49

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse >

> Jeg havde altså ret, det handler om et forsøg på provokation/ballade i
> gaden - der er intet reelt formål med dit indlæg.

nej egentlig ikke , jeg kommunikerer bare !

Med Venlig Hilsen

Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
http://www.dinunlocker.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 20:02

Anders Skalsted skrev:

>nej egentlig ikke

Så fik vi det på plads...

>jeg kommunikerer bare !

Jeg tror jeg stopper "kommunikationen", nu vi har fået lys over sagen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : DirectX

Dato : 18-01-04 21:24

> Det var da en mærkelig "mening". Jeg skriver når jeg vil, og hvad jeg
> mener - folk kan så være enige eller uenige med mig. Usenet er til
> [...]
Flot, en ting du ikke kunne svare på, eller kan du bare ikke se hvor træt
folk er af dit evindelige ævl.

Nej Århus er vel ikke stor nok, så vi kan nok godt fra Anders til at
skrive "Verden".
Eller er den heller ikke stor nok til dit ego ?

> Jeg havde altså ret, det handler om et forsøg på provokation/ballade i
> gaden - der er intet reelt formål med dit indlæg.
Hvis ikke du skriver dine indlæg til provokation, hvad så ?
Er du så en af dem der "kommer" i dine bukser ved at se dig selv skrive ?

> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Mvh
C@ss

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 21:35

En der vil være anonym skrev:

>Flot, en ting du ikke kunne svare på, eller kan du bare ikke se hvor træt
>folk er af dit evindelige ævl.

Jeg forstod ikke Anders - det gav ikke mening det han skrev, derfor
mit "Øhh..."

>Nej Århus er vel ikke stor nok, så vi kan nok godt fra Anders til at
>skrive "Verden".
>Eller er den heller ikke stor nok til dit ego ?

Ja, lad os svine hinanden til - yipie! Det er jo ikke det det her
handler om (for mig i hvert fald). Jeg kommer blot ikke fra Århus, men
Greve - derfor min kommentar - mere var der ikke i det.

>Hvis ikke du skriver dine indlæg til provokation, hvad så ?

Det er svært at forklare, hvis man har den indstilling, at alle indlæg
skal være/er ment som provoktation. Kodeordene er bl.a.: debat, snak,
diskussion - alt sammen helst på et sagligt plan (hvilket alt for ofte
ikke er tilfældet her i gruppen - beklageligvis).

>Er du så en af dem der "kommer" i dine bukser ved at se dig selv skrive ?

Tåbelige kommentarer, de ER altså svære at komme med et brugbart svar
til.

Beklageligvis, så er det ikke altid folk forstår hvad man skriver
(skriftlig kommunikation er sværere end mundtlig, der dog heller ikke
altid går helt efter planen). Problemet her er ofte, at folk ikke kan
(eller endda også vil) forstå hvad der menes. Mange har fået
opfattelsen af, at jeg er ballademager - men hvis man går ind og læser
hvad det egentlig er jeg skriver (og dermed mener), så burde man (hvis
man tager sig tid til det) se, at det måske slet ikke er så dumt
endda.

Og husk så det vigtigste for at kunne holde en snak på et plan, hvis
man har det mindste ønske om at få noget som helst konstruktivt ud af
det: Tal pænt, hold en sober tone (det gjorde du ikke med det indlæg
du lige skrev).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : DirectX

Dato : 18-01-04 21:45

> [...]
> man har det mindste ønske om at få noget som helst konstruktivt ud af
> det: Tal pænt, hold en sober tone (det gjorde du ikke med det indlæg

Nej for jeg har altid lært hvis ikke du har noget vigtigt at sige så hold
mund, og du kan da ikke være overbevist om alle dine indlæg er så vigtige?
Hvis du har så meget tid til at sidde og rette folk på news så må du godt
have meget få kunder, men det er vel en hemmelighed
for sådan et verdens firma har vel nok travlt hele dagen ??
og for at krydse lidt mellem indlæg, så det nummer du lavede med at sende
Dan's ( Helloo ) mail på news er flot, endnu et bevis på du skal fylde
vores news med ting som ikke rager os.
og at du godt kan lide at se dig selv skrive

Hvis der kommer en mail fra en kunde så send også lige den her, hvis der
ellers kommer nogen

Mvh
C@ss

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 22:04

En der vil være anonym skrev:

>Nej for jeg har altid lært hvis ikke du har noget vigtigt at sige så hold
>mund,

Nyhedsgrupper kan også bruges til snak - udover debat og den slags.

>og du kan da ikke være overbevist om alle dine indlæg er så vigtige?

Næh - det er måske problemet - nogle tager dem måske for højtidligt
(er det mig eller deres problem?) Jeg mener nu altså alt hvad jeg
skriver, bare lige for at få det på plads.

>Hvis du har så meget tid til at sidde og rette folk på news så må du godt
>have meget få kunder, men det er vel en hemmelighed
>for sådan et verdens firma har vel nok travlt hele dagen ??

Nej, jeg har ikke travlere end at jeg kan nå mange andre ting - jeg
har adskillige jern i ilden, også i fritiden. Hvordan jeg bruger min
tid, det er da vel også helt underordnet? Det er mit liv, det er min
tid...

Verdensfirma vil jeg nu heller ikke kalde det, men jeg fornemmer nu
også din sarkasme.

Du spørger om antallet af kunder - og som du selv gætter, så er det
ikke nogle tal jeg oplyser - beklager - specielt hvis det virkelig har
sådan en interesse.

>og for at krydse lidt mellem indlæg, så det nummer du lavede med at sende
>Dan's ( Helloo ) mail på news er flot, endnu et bevis på du skal fylde
>vores news med ting som ikke rager os.

Jeg har ikke noget at skjule, derfor poster jeg Dans kommentarer hvor
jeg mener de hører hjemme. Jeg har ikke i sinde at debattere på mail,
hvor jeg bl.a. føler "kravet" til et svar er størrere end på usenet.
Dan har i øvrigt stadig ikke kommenteret mit indlæg om hans løgne om
mig og mit firma - hvilket måske bare fortæller hvorfor han ikke skrev
det her på usenet. Jeg er da glad over, hvis han er klar over han er
gal på den, men det er da trist, at han gør som han gør - og det ville
da være på sin plads, hvis han prøvede at rode lidt ud i det.

>og at du godt kan lide at se dig selv skrive

Sikken du kan konkludere en masse om mig, selvom du ikke aner hvem jeg
er - imponerende! Jeg kigger i øvrigt på min skærm når jeg skriver.

>Hvis der kommer en mail fra en kunde så send også lige den her, hvis der
>ellers kommer nogen

Jeg vil da ikke offentliggøre henvendelser fra kunder, jeg ved heller
ikke hvorfor i alverden jeg skulle gøre det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 18-01-04 22:50

> [...]
> gal på den, men det er da trist, at han gør som han gør - og det ville
> da være på sin plads, hvis han prøvede at rode lidt ud i det.

Hvad er det for løgne jeg skulle have skrevet om dig??
Ja jeg beklager men der må være gået noget min næse forbi men jeg får heller
ikke altid alle indlæg på mit TDC net...
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 23:03

Dan skrev:

>Hvad er det for løgne jeg skulle have skrevet om dig??

>Ja jeg beklager men der må være gået noget min næse forbi men jeg får heller
>ikke altid alle indlæg på mit TDC net...

Jeg bruger selv TDC og ved der kan være problemer med newsserveren.
Det pågældende indlæg er nu hentet ned hos mig.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-01-04 01:59

> [...]

Ja du må altså undskylde.. men den link kan jeg ikke bruge til noget.. Den
får bare min maskine til at prøve at sende en mail til et eller andet
mærkligt!
Så når du ikke vil skrive hvad det er for en løgn jeg "skulle" have sagt om
dig er det nok ikke så vigtigt for dig!
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-01-04 10:44

Dan skrev:

>Ja du må altså undskylde.. men den link kan jeg ikke bruge til noget.. Den
>får bare min maskine til at prøve at sende en mail til et eller andet
>mærkligt!

Det er et link til et indlæg på usenet.

>Så når du ikke vil skrive hvad det er for en løgn jeg "skulle" have sagt om
>dig er det nok ikke så vigtigt for dig!

Det er såmænd den mail du har sendt til mig, for en lille uges tid
siden efterhånden:

http://shor.ter.dk/144119846 (Indlægget på Google Groups)

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-01-04 12:07

> Det er såmænd den mail du har sendt til mig, for en lille uges tid
> siden efterhånden:
>
> http://shor.ter.dk/144119846 (Indlægget på Google Groups)

Jamen jeg kan ikke se noget problem.. Min hjemmeside ligger der en stalistik
over hvor mange besøgende jeg har.. Det er ikke hemmeligt. Hvis du vil have
mig til at tro jeg tog fejl må du jo bakke det op med noget beviseligt..
Ellers tror jeg ikke en dyt på dig lasse... (du er jo altid så
hemlighedsfuld)
Men det på find.dk var ikke løgn.. du var der indtil jeg fik flere besøgende
end dig og så var du der ikke mere...
Hilsen Dan
Lad os se nogen beviser på at jeg lyver!!!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-01-04 16:05

Dan skrev:

>Jamen jeg kan ikke se noget problem..

Problemet er, at du konkluderer jeg lyver på baggrund af nogle ting,
som ikke holder - og som jeg jo har afkræftet. Efter dit hovede er
tingene nu bare sådan, men det er ikke i orden at du kommer med
sådanne injurier - det er det det handler om!

>Min hjemmeside ligger der en stalistik
>over hvor mange besøgende jeg har..

Ja - dog ikke en særlig stabil statistik (jeg bruger selv Webalizer,
som kommer med det akkurate billede, da den bruger webserverens
log-filer), men det er sådan set irrelevant i denne forbindelse - for
mig handler det ikke om tallene, men det, at du konkluderer jeg lyver,
og at du endda siger jeg selv ved det. Nej - det ved jeg ikke, for det
er ikke korrekt!

>Det er ikke hemmeligt.

Nej, du har valgt at bruge en offentligt tilgængelig tæller, det er
dit valg - jeg er sådan set ligeglad.

>Hvis du vil have mig til at tro jeg tog fejl må du jo bakke det op med noget beviseligt..

Jeg behøver ikke at bevise noget, men du starter bl.a. med at skrive:
"Det ved vi begge jo er en lodret løgn..". Nej, jeg VED det ikke er
løgn - du konkluderer og konkluderer, på nogle spinkle grundlag - igen
nogle jeg har afkræftet.

>Ellers tror jeg ikke en dyt på dig lasse... (du er jo altid så
>hemlighedsfuld)

Jeg kan måske være hemmelighedsfuld, men løgner er jeg ikke (det
kommer man ikke langt med at være). Jeg har tidligere sagt, at jeg
"højst" holder min mund.

>Men det på find.dk var ikke løgn.. du var der indtil jeg fik flere besøgende
>end dig og så var du der ikke mere...

Jeg brugte som sagt aldrig tælleren til andet en at se hvad det var
for en sag - derfor de "mystiske" tal - som jeg overhovedet ikke
husker hvordan var (det er/var fuldstændig irrelevant for mig).

>Lad os se nogen beviser på at jeg lyver!!!!

Jeg kommer ikke med nogle tal, da jeg ser det som en
forretningshemmelighed - det understøtter sådan set bare det jeg siger
med, at jeg aldrig har brugt (eller ville bruge) den pågældende
tæller. Jeg har ikke noget behov for at fortæller dig hvordan mine tal
ser ud - jeg fortæller dig bare, at du ikke skal stemple mig som
løgner, når det ikke er sandt - du kan vel se, at det grundlag du
holder dig til ikke holder en meter...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-01-04 20:09

> [...]
> tingene nu bare sådan, men det er ikke i orden at du kommer med
> sådanne injurier - det er det det handler om!

Vi er enige om at du har "leget" med tælleren fra find.dk ikke?

> [...]
> "Det ved vi begge jo er en lodret løgn..". Nej, jeg VED det ikke er
> løgn - du konkluderer og konkluderer, på nogle spinkle grundlag - igen

Men der må da være andre end mig der så de tal på find.dk...
og når du selv indrømmer at du var der men du ved ikke ret meget andet..??
Hvad skal jeg så tro her??

> Jeg kan måske være hemmelighedsfuld, men løgner er jeg ikke (det
> kommer man ikke langt med at være). Jeg har tidligere sagt, at jeg
> "højst" holder min mund.

Jeg har haft flere kunder som har snakket med dig Lasse, hvor du har sagt at
det kan ikke lade sig gøre. (eks. gratis oplåsning med kode til 3510i til
Debitel) og kode udregning til 3310 Debitel!!
Eller er det kun når du ikke selv kan så kan det ikke lade sig gøre??
Det vil jeg så kalde en lodret løgn. Du kan nemlig ikke alt selv om du gerne
vil have hele omverden til at tro det!

> Jeg brugte som sagt aldrig tælleren til andet en at se hvad det var
> for en sag - derfor de "mystiske" tal - som jeg overhovedet ikke
> husker hvordan var (det er/var fuldstændig irrelevant for mig).

Her BEKRÆFTER du faktisk det jeg svarede på først!

> Jeg kommer ikke med nogle tal, da jeg ser det som en
> forretningshemmelighed!

hmmm... Derfor kommer du ikke længere i denne sag!

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-01-04 20:48

Dan skrev:

>Vi er enige om at du har "leget" med tælleren fra find.dk ikke?

Netop, den har aldrig været implementeret.

>Men der må da være andre end mig der så de tal på find.dk...

Måske, det er sådan set ligegyldigt - det det handler om er, at du
kalder mig løgner (og endda siger, at jeg selv er klar over jeg er
det), når det ikke er tilfældet. Disse injurier er ikke et hit, og jeg
håber du kan se det.

>og når du selv indrømmer at du var der men du ved ikke ret meget andet..??
>Hvad skal jeg så tro her??

Jeg "indrømmer" ikke noget, jeg fortæller at jeg havde oprettet en
tæller - for at se hvad det var for noget, (jeg har tidligere
annonceret hos find.dk), men at det aldrig blev til ret meget mere end
oprettelsen. Der er altså noget af en forskel - tallene viste jo netop
ikke det rigtige billede (da tælleren ikke blev brugt!).

>Jeg har haft flere kunder som har snakket med dig Lasse, hvor du har sagt at
>det kan ikke lade sig gøre. (eks. gratis oplåsning med kode til 3510i til
>Debitel) og kode udregning til 3310 Debitel!!

Jeg har på et tidspunkt fortalt mine kunder (ligesom alle andre), at
det på daværende tidspunkt ikke kunne lade sig gøre at udregne koder
til lås 4 på DCT3-telefoner, ja. Det var før jeg var klar over, at det
kunne lade sig gøre. - Det er ikke en løgn.

>Eller er det kun når du ikke selv kan så kan det ikke lade sig gøre??

Næh, det kan ikke lade sig gøre hos simlock.dk, når det ikke kan lade
sig gøre hos simlock.dk - det er hvad jeg siger.

>Det vil jeg så kalde en lodret løgn.

Jeg tilbyder ikke at arbejde gratis, det er korrekt. Jeg henviser
selvfølgelig ikke til konkurrenter (jeg har nævnt, at jeg kan finde på
at holde mund, men ikke lyve), men fortæller blot, at jeg
(selvfølgelig) ikke kan arbejde gratis. - Det er heller ikke en løgn.

>Du kan nemlig ikke alt selv om du gerne
>vil have hele omverden til at tro det!

Hovsa - endnu et stempel, endnu en konklussion - sikken du kan!

Det ville da være fint at være verdensmester i alting (omend det måske
blev lidt kedelig efter et stykke tid), men tror du virkelig at jeg
tror det om mig selv? Nej, jeg er klar over, at der er ting jeg ikke
kan, men det har sådan set ikke noget med sagen at gøre. Det handler
om dine injurier, som er ved at være rigtig langt ude - der er jo ikke
ikke noget belæg for dem.

>Her BEKRÆFTER du faktisk det jeg svarede på først!

Bekræfter hvad? Jeg fortæller, at de tal du har set IKKE sendte noget
signal om hvor mange besøgende jeg havde - tælleren var som sagt ikke
implementeret - det VIL du ikke forstå, eller hvad?

Hvis en tæller ikke er implementeret, så virker den ikke - ergo viser
den ikke de korrekte tal. Udfra disse forkerte tal vælger du at
konkludere jeg lyver - det er ikke svært at se, at det ikke giver
mening.

Jeg kræver ikke, at du skal vide/huske, at tælleren ikke blev brugt
(men jeg ville nu tro du kunne regne det ud, hvis du husker hvilke
lave tal den viste), men det er også derfor jeg svarede dig og
fortalte det. Det VIL du åbenbart ikke forstå?

>hmmm... Derfor kommer du ikke længere i denne sag!

Du stempler mig som løgner på et grundlag der er fjernet (tælleren
blev som sagt ikke implementeret) - det holder ikke rigtig!

Du snakker om beviser og jeg skal-gi-dig-skal-jeg. Jeg VED at tælleren
ikke blev implementeret, men du er åbenbart overbevist om noget andet.
Gør det mig til løgner, eller betyder det bare, at du konkluderer
noget på et grundlag der ikke er der?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-01-04 23:22

> Netop, den har aldrig været implementeret.

Det er da dit problem at du ikke kan finde ud af at sætte tælleren ordenligt
op så du får alle tal på!!

> [...]
> kalder mig løgner (og endda siger, at jeg selv er klar over jeg er
> det), når det ikke er tilfældet. Disse injurier er ikke et hit, og jeg

Du er jo en løgner.. Se længere nede!!

> [...]
> oprettelsen. Der er altså noget af en forskel - tallene viste jo netop
> ikke det rigtige billede (da tælleren ikke blev brugt!).

Stadig dit problem du ikke har hjerne til at sætte en tæller rigtigt op!

> [...]
> at holde mund, men ikke lyve), men fortæller blot, at jeg
> (selvfølgelig) ikke kan arbejde gratis. - Det er heller ikke en løgn.

Igen en løgn.. Man kan godt arbejde gratis til en vis grænse.. Det er jeg et
levende bevis på!

> Hovsa - endnu et stempel, endnu en konklussion - sikken du kan!

Jeg er bare SÅ go!

> [...]
> lave tal den viste), men det er også derfor jeg svarede dig og
> fortalte det. Det VIL du åbenbart ikke forstå?

Jamen de lave tal er jo fordi du ikke har så mange besøgende.
Det er fordi man ikke kan klage over servicen da der ikke er nogen!

> Du stempler mig som løgner på et grundlag der er fjernet (tælleren
> blev som sagt ikke implementeret) - det holder ikke rigtig!

Jeg har kun dit ord for at den ikke var aktiveret! Og da du er en kendt
løgner kan jeg ikke bruge dit ord til noget!

> Du snakker om beviser og jeg skal-gi-dig-skal-jeg. Jeg VED at tælleren
> ikke blev implementeret, men du er åbenbart overbevist om noget andet.
> Gør det mig til løgner,

JA! hvis ikke du beviser det modsatte!!!

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-01-04 23:57

Dan skrev:

>Det er da dit problem at du ikke kan finde ud af at sætte tælleren ordenligt
>op så du får alle tal på!!

Om jeg kunne eller ej, det ændrer da ikke på noget. Fakta er, at
tællere ikke blev brugt - ergo viste den forkerte tal. Det er disse
forkerte tal du bruger til dine forhastede konklussioner. Det kan/vil
du åbenbart ikke forstå.

>Du er jo en løgner.. Se længere nede!!

Du konkluderer nogle ting, på et grundlag der ikke holder en meter,
det er soleklart. Det kan/vil du åbenbart ikke forstå.

>Stadig dit problem du ikke har hjerne til at sætte en tæller rigtigt op!

Ja, lad os rakke ned på hinanden (nej tak - jeg lader andre om at
synke så lavt).

Ang. opsætningen af tælleren, så har jeg forklaret, at det var med
fuldt overlæg, at den ikke blev brugt. Det kan/vil du åbenbart ikke
forstå.

>Igen en løgn.. Man kan godt arbejde gratis til en vis grænse.. Det er jeg et
>levende bevis på!

Jeg mener det er en selvfølgelighed, at folk ikke arbejder gratis. At
du vælger at gøre det, det er op til dig. Jeg skrev at JEG ikke kunne
(eller ville). At du får det til at være "endnu en løgn", det viser
bare, at din opfattelse er ordet er helt hen i vejret.

>Jeg er bare SÅ go!

Ironi/sarkasme er fint, men man skal passe på at bruge det i nogle
debatter, jeg ville mene denne er en af dem. Dit svar til min
kommentar er ubrugelig.

>Jamen de lave tal er jo fordi du ikke har så mange besøgende.

Suk... Hvordan kan jeg få forklaret dig at tælleren ikke blev brugt?
Jeg har prøvet at skære det ud i pap, men prøver gerne igen:

Tælleren blev ikke brugt, ergo viste den forkerte tal - og kan derfor
ikke bruges i dine forhastede konklussioner (som efterhånden ikke er
en sjældenhed).

>Det er fordi man ikke kan klage over servicen da der ikke er nogen!

Du har aldrig handlet hos mig. Igen konkluderer du noget, udfra nogle
ting som du ikke aner en dyt om - jeg gør meget i kundepleje/service.

Første påstand:
simlock.dk har ingen/få kunder. Dette konkluderer du ud fra en tæller
der aldrig har været i brug.

Anden påstand:
Du konkluderer nu, at grunden til der ingen kunder er (hvilket er
første påstand) er fordi der ingen service er.

Når første påstand ikke er korrekt, hvordan kan du så komme med den
anden påstand (som er "afhængig" af den første). Det ses tydeligt, at
du er meget forhastet til at konkludere en masse, der er helt hen i
vejret.

>Jeg har kun dit ord for at den ikke var aktiveret! Og da du er en kendt
>løgner kan jeg ikke bruge dit ord til noget!

Kendt løgner? Igen kommer du med påstande/injurier ud af den blå luft
- jeg orker næsten ikke at kommentere det - du ved tilsyneladende slet
ikke hvad du foretager dig her. Et godt råd: Tænk dig om, og opfør dig
nogenlunde anstændigt...

Jeg tror efterhånden du er ude hvor du ikke kan bunde. Jeg tror
desværre ikke du tænker før du skriver - vi kommer vidst ikke længere
- du er tilsyneladende bare ude på at lave ballade i gaden. Jeg prøver
at få dig til at forstå, at jeg synes du skulle holde med dine
injurier (som jeg jo klart har afkræftet - det burde enhver kunne se).

>JA! hvis ikke du beviser det modsatte!!!

Du er længere ude end jeg nogensinde havde forestillet mig.

"Jeg tror du har været på Mars, indtil du beviser det modsatte!"
Holder den?

Dan - jeg har aldrig rigtig kunne følge dig (og jeg har fornemmet det
samme er gældende den anden vej), men i min naivitet havde jeg håbet,
at du ville kunne indse, at din at påstand om mine løgne var helt hen
i vejret - da jeg tydeligt afkræftede den. Du VIL åbenbart bare ikke
indse eller acceptere det - sørgeligt!

Jeg lader billedet stå lidt...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 21-01-04 02:09

> [...]
> at du ville kunne indse, at din at påstand om mine løgne var helt hen
> i vejret - da jeg tydeligt afkræftede den. Du VIL åbenbart bare ikke

Så min konklution er dette!!!!
Dan (mig selv) siger at jeg har mange besøgende på min hjemmeside og at jeg
har en tæller der beviser det som frit ligger på hjemmesiden så alle kan se
det!
Lasse siger.. øøøhhhh... jeg har bare flere end dig! buu huu...
Dan siger det tror jeg ikke på før du beviser det!!
Lasse siger.. nu har jeg jo sagt det så skal du tro på mig da mit ord er
lov.. Vi er i news så jeg har altid ret!!! Buuu huuuu....
Dan siger.. jeg vil se beviser..
Lasse siger.. BBUUUUUhhuuuuu du skal altså tro på mig.. Buu huu...
Dan siger.. Nu må det være nok! Slut herfra
Lasse siger.. Buuuu huuuu.. jeg vil have det sidste ord!!!

Hilsen en træt Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 18:26

Dan skrev:

>Krigen

Hvor er det dog langt ude...

>har intet med dig at gøre. Kasper og jeg har aldrig brudt sig om
>hinanden.

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg kender ikke nogen af jer.

>Han er sur over jeg ikke tager lige så mange penge for unlock som
>ham

Det er sjovt som du ved så ufatteligt meget om alle os andre - du
konkluderer i stor stil - hvordan i alverden kan du være så sikker på
dine påstande?

>og jeg kan ikke lide ham fordi han hele tiden snakker nedladende om mit
>firma..

Vi er flere der undrer os over dine måde at opføre dig på, din måde at
drive forretning på, din måde at bruge grupperne her på osv. At du
ikke kan lide det, det kan jeg da sådan set godt forstå - men den her
idé du har om "krig" - det er da fuldstændig vanvittigt - ro på...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 18-01-04 21:16

> Det skal jeg ikke kunne sige, jeg kender ikke nogen af jer.

Hvorfor blander du dig så??? Nå ja. du har jo selv skrevet at du gerne ville
have flere besøgende på din side så det er nok derfor du blander dig hele
tiden så du lige kan få en lille reklame ind!!

> Det er sjovt som du ved så ufatteligt meget om alle os andre - du
> konkluderer i stor stil - hvordan i alverden kan du være så sikker på
> dine påstande?

Tja.. jeg ved det fordi manden selv har haft ringet til mig og skældt ud
over jeg ikke tog 150,- kr for den samme service... Derfor ved jeg det...

> [...]
> ikke kan lide det, det kan jeg da sådan set godt forstå - men den her
> idé du har om "krig" - det er da fuldstændig vanvittigt - ro på...

Nå ja.. jeg har jo også fundet ud af hvad det er der er galt.. Det er
misundelse fra alle dem som ikke er lige så vellykkede som vi andre!!
Hilsen Dan

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 18-01-04 21:19

"helloo.dk" skrev i en meddelelse

> Nå ja.. jeg har jo også fundet ud af hvad det er der er galt.. Det er
> misundelse fra alle dem som ikke er lige så vellykkede som vi andre!!
> Hilsen Dan

boing....der tror jeg sq at du slog hovedet imod det berømte søm..... he
he...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 22:02

Dan skrev:

>Hvorfor blander du dig så???

Jeg kommenterer hele indlægget. Jeg kunne godt have valgt at undlade
at citere den del, men valgte i stedet at skrive, at jeg ikke rigtig
havde nogle kommentarer til præcis den tekst. Mere er der såmænd ikke
i det.

>Nå ja. du har jo selv skrevet at du gerne ville
>have flere besøgende på din side så det er nok derfor du blander dig hele
>tiden så du lige kan få en lille reklame ind!!

Du kan tro alt det du vil - jeg har mange gange fortalt, at det er
meget begrænset hvor mange af mine kunder der kommer fra usenet. Jeg
er ikke på usenet for at "kapre kunder", det har jeg meget større
succes med at gøre på andre måder. Signaturen er i øvrigt et fristed,
som egentlig ikke kan diskuteres (men HVIS det skal gøres, så skal det
gøres i news:dk.admin.netikette).

>Tja.. jeg ved det fordi manden selv har haft ringet til mig og skældt ud
>over jeg ikke tog 150,- kr for den samme service... Derfor ved jeg det...

Om det er sandt eller usandt, det skal jeg af gode grunde ikke kunne
sige - men det ville undre mig.

>Nå ja.. jeg har jo også fundet ud af hvad det er der er galt..

Fortæl fortæl...

>Det er misundelse fra alle dem som ikke er lige så vellykkede som vi andre!!

Det er DIG der pisker en stemning op i disse dage - så jeg forstår
ikke helt hvad du mener.

Du har i øvrigt stadig ikke kommenteret mit indlæg om dine løgne -

Fra : helloo.dk

Dato : 18-01-04 22:52

> Du kan tro alt det du vil - jeg har mange gange fortalt, at det er
> meget begrænset hvor mange af mine kunder der kommer fra usenet.

Det har nok noget med det du enligt skriver at gøre....

> [...]
> var helt galt på den? Hvis ja, så er det da super, men jeg ville nu
> mene, at det ville være på sin plads at skrive det.

Jeg ved stadig ikke hvad du hentyder til??
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-04 23:02

Dan skrev:

>Det har nok noget med det du enligt skriver at gøre....

Så ryger vi over i den anden grøft igen. Enten får jeg at vide jeg kun
skriver for at få kunder, eller også får jeg at vide, at jeg
selvfølgelig ingen kunder får, fordi jeg skriver det jeg skriver.
Ping-pong... Skulle vi ikke bare sige den potte var ude?

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 19-01-04 02:19

> Tja.. jeg ved det fordi manden selv har haft ringet til mig og skældt ud
> over jeg ikke tog 150,- kr for den samme service... Derfor ved jeg det...

Dine priser er da din egen sag. Vi driver forretning og sætter vore priser
som vi mener det er mest fordelagtigt. Jeg går ud fra at du gør det samme.

Eftersom vi i sin tid blev kontaktet af et par andre østjyder for at høre
hvordan
vi ønskede at prissætte vore ydelser undrede det os naturligvis lidt at du
selv ændrede prispolitik, men eftersom vi driver konkurrerende virksomheder
må vi jo hver især gøre hvad vi finder bedst.
At du så sidenhen ikke ville indrømme, at du tidligere tog 150,- for Sony
Ericsson unlock må være din egen sag.

--
Kasper

Fra : Niller89

Dato : 26-01-04 19:47

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 27-01-04 00:16

Din kode til din telefon er
#pw+2763744724+1#
Du skal følge guiden på www.helloo.dk
Hilsen Dan

Fra : Niller89

Dato : 26-01-04 19:49

hvad er den billigste side med unlockning af mobiltelefoner?????
hvordan får man sit IMEI NR.frem????

på forhånd tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Th Frydensberg