det indbyggede netkort virker ikke
Fra : Kenneth G

Dato : 16-01-04 23:01

hej i ng

jeg har installeret winXP to gange i rap og anden gang kunne jeg ikke få mit
indbyggede(i bundkortet) netkort til at virke, da jeg så satte et pci kort i
maskinen virkede det fint ? jeg har ikke rørt noget i bios'en, winxp siger
at det kører uden fejl med det modtaget 0 byte og sender ike merer end 42
byte.

hjælp
hilsen kenneth

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 17-01-04 11:57

Kenneth G wrote:
> [...]
> at det kører uden fejl med det modtaget 0 byte og sender ike merer end 42

Og du har brugt den korrekte driver fra producenten selv? Du har
installeret driveren på den i manualen foreskrevne måde?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Nic

Dato : 17-01-04 12:01

> Og du har brugt den korrekte driver fra producenten selv? Du har
> installeret driveren på den i manualen foreskrevne måde?

Godt forslag. Det er 99/100 gange en forkert driver...

Fra : Kenneth G

Dato : 17-01-04 12:30

Jeg har brugt bunkortes cd med drever til lyd, lan og andet, men jeg skulle
måske prøve og se hvad winxp har af drever . ?

Kenneth