Sporhundeprøver...
Fra : malle-brok

Dato : 16-01-04 20:47

Hej.

Er der nogen her i NG, der ved hvor man kan finde en oversigt over hvor og
hvornår der afholdes sporhundeprøver (gerne så tæt på Aalborg som muligt)
???
- Jeg er medlem af DcH, SBH samt Redningshunden-Danmark, så det skal helst
være et sted hvor man kan deltage med et af disse medlemsskaber .

Nogen der kender træningssteder i nærheden af Aalborg, hvor man træner meget
sporsøg ???

Hilsen
Carina

- - -
Danske redningshunde
http://www.redningshund.dk

Danske redningshunde - I Aalborg...
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : Søren Jensen\( 9800 ~

Dato : 16-01-04 23:27

> [...]
> være et sted hvor man kan deltage med et af disse medlemsskaber .
>
> Nogen der kender træningssteder i nærheden af Aalborg, hvor man træner

Hej Kan du ikke gå op til prøve i schæferhundeklubben kreds 16 ålborg ,eller
i ander schæferhundeklubber.
Med hensyn til trænning kan du bare kontakte mig , jeg har ca 1000 tønder
land at træne på , Jeg bor godt nok ca 50 km nord for dig , i Hjørring . Men
jeg træner sporhundeprøver inden for schæferhundeklubben det vi kalder sph1
og sph 2.
Kontakt mig på slj@hassph.dk fjern sph

Venlig hilsen
Søren Jensen
www.sph-spor.dk
evt. stavefejl er kommet under afsendelse.

Fra : malle-brok

Dato : 17-01-04 18:50

Hej Søren...

Tak for svar

> Hej Kan du ikke gå op til prøve i schæferhundeklubben kreds 16 ålborg
,eller
> i ander schæferhundeklubber.

Det ved jeg faktisk ikke, jeg er jo ikke medlem af schæferhundeklubben, og
har heller ikke en schæferhund....

Kender du en kontaktperson eller lignende på en fra schæferhundeklubben, for
så kunne jeg jo prøve at spørge .
___

> [...]
Men
> jeg træner sporhundeprøver inden for schæferhundeklubben det vi kalder

OK - det lyder interessant.

Jeg træner tit rundering med nogle fra Hjørring, så det vil ikke gøre mig
noget at skulle køre lidt til Hjørring for at få lidt hjælp til noget
sporsøg .

Hilsen
Carina

- - -