blæsre
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 16-01-04 18:35

Hejsa jeg skal bruge et antal 120mm blæsre.

Larm er underordnet, de skal bare flytte så meget luft som muligt!

Nogen der kender et godt sted? - må ikke være for dyre...

Fra : Brian Lund

Dato : 16-01-04 19:27

> Hejsa jeg skal bruge et antal 120mm blæsre.
>
> Larm er underordnet, de skal bare flytte så meget luft som muligt!
>
> Nogen der kender et godt sted? - må ikke være for dyre...

Hos www.el-supply.dk har de 12V 120mm blæsere, 2 forskellige af slagsen, en
i 25mm tykkelse og en i 40mm tykkelse... Det er nok den tykkeste der puster
mest luft igennem, den første koster 79+moms (98,75) den anden koster
89+moms (111,25), det er nok uden stik på ledningerne men dem kan du også
købe hos dem for nogen kr... Der er selvfølgelig også mængderabat hvis du
køber nok, der er forskellige rabbater for henholdsvis 10 eller flere, 25
eller flere og 100 eller flere stk...

De har både 4-bens stik, altså dem der passer til de stik der normalt sidder
i en harddisk, du skal bruge han-stik.

Her er en masse varenr:

77612.A25 - 120mm * 25mm blæser
77612.A40 - 120mm * 40mm blæser
5559HAN - 4-pols han-stik
5557.03 - 3-bens stik, dem der passer på bundkort
5549 - Stik til 5557.03 og lignende, du skal bruge 3 for hvert 3-bens stik
:)

Brian