trådløst
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 16:57

Kan man med 2 computere med dynamisk IP-adresser og et accesspoint komme på
internettet og se filer på den anden computer samtidig. Altså uden andre
kabler end ind i accesspointet.

Eller er det nødvendigt med enten en router eller 2 faste IP-adresser?

Jens og Nils

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-01-04 17:10

<j> wrote:

>Kan man med 2 computere med dynamisk IP-adresser og et accesspoint komme på
>internettet og se filer på den anden computer samtidig. Altså uden andre
>kabler end ind i accesspointet.

Kommer lidt an på jeres internet adgang, men det burde ku' lade sig
gøre.

Men iøvrigt vi jeg anbefale kombinationen bredbåndsrouter + trådløst
accesspoint. De koster fra omkring 650,- kroner. Bilka / AZ har en
udmærket Topcom ting på tilbud i denne tid.

Hvis I også vil dele en printer kan man få kombinationen
bredbåndsrouter + accesspoint + printserver for kun 1-200 mere.

<mlr>

Fra : jens dyrberg

Dato : 20-01-04 16:00

Jeg kan fint få dem til at snakke sammen eller til begge at gå på nettet,
men kombinationen virker ikke. Det er en ADSL fra TDC der benyttes.

nogle forslag?