reklamebanner virker ikke efter upload
Fra : Jan Jensen

Dato : 16-01-04 16:56

Jeg skal have et reklamebanner på forsiden, men det virker ikke efter upload
til webstedet. På min egen pc virker det fint, det bruger fem billeder med
tekst hvor billedets baggrund har samme farve som sidens baggrund sådan at
det er teksten der skifter.

Når jeg har upload´et banneret er der ganske vist en grå firkant der hvor
banneret skal være, men billederne er der ikke.
Billederne er lavet i Paint og gemt som gif.

Siden er lavet i Frontpage 2000

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-01-04 17:30

"Jan Jensen" <janida@paradis.dk> skrev :

>Når jeg har upload´et banneret er der ganske vist en grå firkant der hvor
>banneret skal være, men billederne er der ikke.

Sikkert forkert sti, men hvordan vil du have, at vi skal kunne
se, hvad der er galt, når vi ikke kan se siden?
--
Knud

Fra : Jan Jensen

Dato : 16-01-04 20:29

Du har ret, jeg skulle selvfølgelig have givet jer adressen. Men jeg har
løst problemet ved at skrive en java aplet i stedet for, den virker. I
øvrigt er adressen: www.lokalrevision.dk

Jan