Matrox G450 vs Pixelview GeforceMX ??
Fra : K@zz

Dato : 21-04-01 13:37

Hej NG..

Jeg skal ud og købe et graffikkort, og er lidt i tvivl om hvilket af disse
jeg skal købe..

Matrox G450 Grafikkort, Dualhead, 32MB RAM DDR
eller
PixelView Geforce-2 MX grafikkort, 64MB, m. TV-out, Retail

Da prisen er stortset den samme, er den underordnet..

Ellers tak for hjælpen..

MVH
K@zz
-----------------------------------
Name: K@zz
E-Mail: Kazz@Cool.dk

Fra : Thomas Vindahl Peter~

Dato : 21-04-01 14:03

hey

tja der kommer helt an på hva du skal bruge det til???

hvis du skal bruge et 2D kort så er G450 det bedste
hvis spilkort at tag MXet
men hvis du derimod gerne vil bruge TVout! tjaa så vinder G450 STORT! over
MX kort
deres TVout er noget være crap iforhold til G450s - det har også det smarte
at du
kan bruge begge udgangene samtidig! :) ret nice feature!

Jeg har selv et G400 DH som jeg er meget glad for !

Mvh
Thomas Petersen