Forslag til kabinet?
Fra : Andreas DTU

Dato : 16-01-04 13:28

Kravene:

MicroATX
2 stk. 5 1/4 eksterne drevpladser
Helst 0 stk. 3 1/2 eksterne drevpladser
1 stk. 3 1/2 intern drevplads
Skal have plads til full-size udvidelseskort og drev
Småt (godt med modstridende krav
Hvis det er m/ strømforsyning min. 200 W helst over 250 W
Under 1300 kr.
Smart, men diskret design (fx. sort, børstet aluminium, gerne desktop)

Hvilke forslag har I? Hvordan er flowet i så lille et kabinet? Hvad har I
selv?

Mvh.

Andreas

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-01-04 14:15

[ KLIP en masse krav :) ]
> Hvilke forslag har I? Hvordan er flowet i så lille et kabinet? Hvad har I
> selv?

Som altid, Onkel Tom er din ven...

http://www.tomshardware.com/howto/20031209/index.html

Selv bruger jeg til min lanbox AOpen H340A i sort, men det er jo kun til low
profile kort...

Jonny.

Fra : Andreas DTU

Dato : 17-01-04 19:42

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> wrote in message
> Selv bruger jeg til min lanbox AOpen H340A i sort, men det er jo kun til
low
> profile kort...
>
> Jonny.
Hej Jonny

Er der plads til et almindeligt DVD-drev (i dybden) jeg har hørt at det
skulle kunne give problemer i forhold til CPU-køler? Er strømforsyningen
kraftig nok?

Mvh.

Andreas

Fra : JK