Hjælp
Fra : Badboy

Dato : 16-01-04 07:42

Har lige installeret xp på min maskin,kører godt osv,men så opdagede jeg at
jeg har givet mit c drev for lidt plads,hvad jør jeg,har 2 andre drev på
samme harddisk,kan jeg føre en af dem over i cddrevet så det blev lidt
større? og hvordan gør jeg det.

Fra : Fire-Fox

Dato : 22-01-04 03:38

Hejsa

Jeg tror du bliver nød til at formatter svinet igen.... Så skal du bare
partitionere om til der blivere mere plads andre måder kan jeg ikk se....

Beklager meget men tror det er den eneste mulighed....

GreatZ
Fire-Fox