Router hjælp ønskes til D-604
Fra : Otto Skov

Dato : 15-01-04 21:43

Hej NG.

Jeg syntes at have læst hvad der er skrevet i gruppen, men jeg kan nok ikke
forstå det.

Jeg køre win XP Pro med sp 1 og MSN 6.0.1
Alt er opdatatere.

Nu til mit problem!
Jeg kan hverken sende filer eller stemme over msn???
Og er der andet jeg skal sætte op i router/nat?(steam?)

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe en total newbie i router?

Med venlig hilsen Otto Skov...
Fjern ".nospam" fra mailadressen.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-01-04 13:02

"Otto Skov" <OttoSkov@hjarup.nospam.net> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Nu til mit problem!
> Jeg kan hverken sende filer eller stemme over msn???
> Og er der andet jeg skal sætte op i router/nat?(steam?)

Hej Otto,

Nu ved jeg ikke lige med 604'eren .. men jeg har en DI514 og her skal UPnP
slås til. Tjek at dette er gjort.

/MD

Fra : Otto Skov

Dato : 16-01-04 13:33

> Hej Otto,
>
> Nu ved jeg ikke lige med 604'eren .. men jeg har en DI514 og her skal UPnP
> slås til. Tjek at dette er gjort.
>
> /MD

Det er slået til.

M.v.h. Otto.