C5: kode 'forsvinder' fra USR laget!
Fra : Kim Noer

Dato : 15-01-04 19:51

Davsen der..

Tja til min gru, opdager jeg at noget gammelt kode jeg havde liggende på et
felt (i DBD) var blevet slettet og derefter erstattet med {Code deleted}.
Jeg har aldrig set noget ligende! Ér der nogen af jer C5 eksperter der har
set sådan en før?

--
Speaker : "And here we are at the start of the second semifinale of the 100
yards for people without any sense of direction."

Fra : Per Thomsen

Dato : 16-01-04 10:05

> [...]
> Jeg har aldrig set noget ligende! Ér der nogen af jer C5 eksperter der har

Jeg har oplevet mange underlige ting med C5, men ikke at den har fjernet
noget fra USR-laget.
Er det noget der er sket efter opdatering?
Jeg mener at ved opdatering til ver. 2.1 blev trigger i DBD flyttet til TRG.

Per

Fra : Kim Noer

Dato : 16-01-04 15:09

Per Thomsen wrote:

> Jeg har oplevet mange underlige ting med C5, men ikke at den har
> fjernet noget fra USR-laget.
> Er det noget der er sket efter opdatering?

Nøh, det var stort set fra den ene dag til den anden.

> Jeg mener at ved opdatering til ver. 2.1 blev trigger i DBD flyttet
> til TRG.

Kører stadigvæk med 1.8, opdateringen til 3.00 gik ok, lige indtil
OrdFaktura gik i pladder (gennemkorrupt). Det var ikke skægt, efter man har
brugt timer på at nusse de forskellige elementer på plads osv.

Fra : Per Thomsen

Dato : 19-01-04 08:43

> Nøh, det var stort set fra den ene dag til den anden.

Har du prøvet at oprette koden igen?

> [...]
har
> brugt timer på at nusse de forskellige elementer på plads osv.

'Tell me about it'. Min brækker ned når jeg multioversætter. Det er de nye
felter i OrdKart og 9 andre kartoteker den har problemer med at oprette.

Per

Fra : Kim Noer

Dato : 20-01-04 11:03

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in message

> Har du prøvet at oprette koden igen?

Næh, efter to gange forsvinden droppede jeg ideen, så nu koder jeg ikke i
DBD laget mere.

> 'Tell me about it'. Min brækker ned når jeg multioversætter. Det er
> de nye felter i OrdKart og 9 andre kartoteker den har problemer med
> at oprette.

Synes i det hele taget rapporter er ganske svære at sætte op så de ser pæne
ud. I den nye version kan man vidst nok rette skrifttype mv. - ved du
hvordan man gør det? Eller evt. få den til at gå tilbage til
fasttekststørrelse (så man i det mindste får hvad man beder om).

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Per Thomsen

Dato : 20-01-04 13:33

> [...]
> hvordan man gør det? Eller evt. få den til at gå tilbage til
> fasttekststørrelse (så man i det mindste får hvad man beder om).

I ver. 3.0 skulle det minde om windows har jeg ladet mig fortælle, men om
man stadigvæk skal sætte det op i konsolversionen ved jeg ikke.

Per