Hvilken central?
Fra : Søren Friis

Dato : 15-01-04 18:46

Hejsa!

Jeg skal finde ud af hvor denne adresse stammer fra:
0x50a26143.bynxx14.adsl.tele.dk

Hvor kan jeg finde det henne?

/SF

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-01-04 20:03

Søren Friis wrote in news:bu6jl5$l8p$1@sunsite.dk:

> Jeg skal finde ud af hvor denne adresse stammer fra:
> 0x50a26143.bynxx14.adsl.tele.dk

Nørregade, København

Fundet på Hr. Martin Højris' site:

http://www.makr.dk/go.php?reversedns

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-01-04 14:06

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> Nørregade, København

Bemærk at den kan ligge flere hundrede kilometer fra den adresse.
ATM-pakkerne termineres blot der.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-01-04 14:53

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> crashed Echelon writing

> Bemærk at den kan ligge flere hundrede kilometer fra den adresse.
> ATM-pakkerne termineres blot der.

Erhmmm, kan det ligge flere 100km væk når det er ADSL? Så er regelen da max
5-7km væk??

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-01-04 14:55

> Erhmmm, kan det ligge flere 100km væk når det er ADSL? Så er regelen da
max
> 5-7km væk??

Ja, for ADSL-laget. ATM-pakkerne kan flyttes nærmest vilkårlig langt væk