Harald Nyborg neopren waders
Fra : T.Rout

Dato : 15-01-04 16:39

Hej grp.

Tænker lidt på at erhverve mig et par neopren waders. De alm. waders er sgu
lidt for kolde i denne tid :)

Vil jeg fortryde at have købt et par billige waders i Harald Nyborg eller er
de udmærkede til en fisketur i ny og næ ?

På forhånd tak for hjælpen!

UK

Fra : Carsten Bjerg Mikkel~

Dato : 15-01-04 19:43

Jeg har købt mine waders hos Harald Nyborg, og er tilfreds med dem - men jeg
har selvfølgelig heller ikke haft andre, så der jeg har jo ikke følt at jeg
gik glip af noget. Men de er meget varmere end de gamle "landmandswader", og
de er også vandtætte og med skridsikker sål, så til en tur i ny og næ, så
jeg ikke nogen grund til at investere i en dyr model

Mvh.

Carsten Mikkelsen

Fra : Kåre

Dato : 16-01-04 08:12

> [...]
er
> de udmærkede til en fisketur i ny og næ ?

Har selv et par fra HN, som jeg har brugt de sidste fire år (i ny og næ).
Ingen problemer. De virker gedigne i alle samlinger og seletøj.

Kåre

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 16-01-04 09:37

Jeg har selv kun et par plastikvadebowser. Efter hvad jeg har hørt om
neoprener, så er det vigtigste at købe dem et sted hvor man kan få dem
byttet.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse