Ron Thompson Lagoon Waders ?
Fra : ab

Dato : 15-01-04 13:39

En bekendt har købt nævnte waders, efter ca. 1 mdrs.. brug bliver de utætte
i sømningerne - Han har fået disse waders byttet 2 gange under garantien,
men problemet opstår igen.

Er der noget man kan smøre syningerne ind i eller hvad kan man gøre - det
ser ikke ud til at syningen er gået op, men utætheden viser sig i løbet at
ca. 1 time i vand.

ab

Fra : Henrik Jensen

Dato : 15-01-04 20:44

Samme historie med mine Lagoon, de er åbenbart ikke for gode.

Henrik

Fra : vm acoustics

Dato : 16-01-04 09:23

Producenten må være klar over problemet, ellers havde vel ikke fået det navn

mvh
Lars
"Henrik Jensen" <fahmeda_fjerndetteogunderscore@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4006ed65$0$27420$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...