Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
basisbank OK?
Fra : KO

Dato : 15-01-04 09:08

Hej

Har været i min bank - Dansk Bank for at hører om lån til andelsbolig.

Skal låne 235.000 kr. over 15 år. De har lavet et tilbud på 7,25 variabelt
til ca 2150 kr/md.

Går jeg ind på f.eks.
https://www.basisbank.dk/Beregning/Beregning%20andelsbolig/ kan jeg få
renten til 5,25 hvilket er lig med 1886 kr.

Syntes det er lidt utroligt at basisbank kan være så meget billigere. Skal
man forhandle renten billigere i Danske Bank, eller optage lånet hos
basisbank, eller måske noget helt tredje?

Fra : Søren

Dato : 15-01-04 13:03

"KO" <kim.mailSPAAM@cSLET.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man forhandle renten billigere i Danske Bank, eller optage lånet hos
> basisbank, eller måske noget helt tredje?

Har du været i Http://www.skandiabanken.dk ?

som den "fine" DB som med "Irma" og skrabe Netto - du får hvad du betaler for

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 15-01-04 19:08

"Søren" <Sbolten@ofir.dk> wrote in message news:bu5vjn$osp$1@sunsite.dk...

> Har du været i Http://www.skandiabanken.dk ?

Ja, eller www.almbrandbank.dk hvis du ikke vil betale en vurderingsmand på
din bolig før at Skandiabanken bare vil overveje at give dig et tilbud på et
andelslån, jep, egen erfaring.

Mvh.

Kim

Fra : Henrik B.

Dato : 15-01-04 17:58

KO wrote:
:: Hej
::
[...]

Har haft Basisbank i 3 år - ingen problemer, fin service. BILLIGT!

M.v.h.

Fra : Jesper

Dato : 20-01-04 19:15

> [...]
> man forhandle renten billigere i Danske Bank, eller optage lånet hos
> basisbank, eller måske noget helt tredje?

Vi har prøvet at blive kunde i Basisbank... Det var ikke den store succes..
Vi fremsendte de forlangte papirer, men da det åbenbart var meget svært for
dem at flytte boliglån mv. endte det med at der gik så lang tid, at de ville
have nye kontoudskrifter mv. tilsendt...
Der stoppede festen så for vores vedkommende..
Vi har istedet valgt Jyske Bank, som vi synes yder en helt fantastisk
service (Også til tiden).. Renten er måske en anelse højere, men absolut det
værd !!

/Jesper