Hvor køber jeg billigt batteri til mpx200 ~
Fra : Mcisten

Dato : 15-01-04 08:54

Hej folks

Hvor kan man få billige batterier til Motorola MXp200 ?

Mvh Mcisten

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-01-04 09:30

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man få billige batterier til Motorola MXp200 ?

Jeg har nedenstående til salg. Mon det passer til den omtalte Motorola MXp200?

Ét styk fabriksnyt Motorola batteri passende til c/d 100 series, c/d 500series,
M og AM series. 4,8 V, 700mAh NiMH batteri. Længde ca. 105 mm,
bredde ca. 30 mm og tykkelse ca. 7-8 mm. Målene er kun omtrentlige, da
batteriet stadig ligger i uåbnet gennemsigtig originalæske.
Pris kr. 150,- inkl. brevporto.

-cb

Fra : JMo.

Dato : 15-01-04 18:04

Claus E Beyer wrote:

> Jeg har nedenstående til salg. Mon det passer til den omtalte Motorola
> MXp200?

Det gør det ikke...

Fra : JMo.

Dato : 15-01-04 18:38

Mcisten wrote:

> Hvor kan man få billige batterier til Motorola MXp200 ?

Hmm.. Det er vidst ikke lige til at få fingrene i.

Din lokale mobil-pusher burde kunne få dem hjem fra Dangaard (de har en ti
stykker på lager), men du kommer nok let til at bløde omkring en plovmand.