Tele2 er det noget værd
Fra : Carlo Pedersen

Dato : 15-01-04 06:59

Hjælp Tango (fastnet) lukker ned og vi bliver smidt videre til tele2, er
deres internet noget værd????

På forhånd tak
Carlo

Fra : Peter Lindberg

Dato : 15-01-04 08:30

Det er såmænd det, som du har brugt hele tiden ..

/Peter

"Min mening - er min mening - er ikke nødvendigvis sammenfaldende med andres
og repræsenterer mig selv"

Fra : Carlo Pedersen

Dato : 15-01-04 17:56

nej nej det er kun fast net vi har haft hos tango, DSL har vi hos cybercity
men vi bliver smidt af og på minimum en gang om dagen og nogle gange 10 15
gange.

Carlo

Fra : Peter Lindberg

Dato : 16-01-04 10:17

Nåe - sorry.

Tele2 har som du kan i de forskellige post's også haft/har en del problemer.
Jeg har selv Tele2 ADSL 2048/512 og har ikke oplevet noget. Men som sagt.
Det har andre. Så det bedste du kan gøre er, at læse de forskellige indlæg
igennem og danne din egen mening.