Printer der kan printe på begge side..
Fra : Svend

Dato : 15-01-04 03:18

Hi Boyz

Hvad findes der af printere som kan printe på begge sider af et stykke
papir. ??

/*Svend

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-01-04 09:26

"Svend" <noemail@nospamming.com> skrev i en meddelelse
> Hi Boyz
>
> Hvad findes der af printere som kan printe på begge sider af et stykke
> papir. ??

Det ville godt nok være en stor hjælp hvis du fortalte hvilken type
printer samt hvilken prisklasse vi skal gå efter:
Snakker vi en lille hjemme-inkjet printer en mellemklasse laserprinter eller
et stort skrummel af en farve laser/kopi maskine ?
--
Peter J

Fra : Svend

Dato : 15-01-04 14:34

On Thu, 15 Jan 2004 09:26:27 +0100, "Peter Jensen"
<spateldask@lovelyspam.hotmail.com> wrote:

> [...]
>Snakker vi en lille hjemme-inkjet printer en mellemklasse laserprinter eller
>et stort skrummel af en farve laser/kopi maskine ?

Vi snakker om en mellemklasse inkjet printer i pris klasse 3 til 5000.

Jeg ville gerne have en der kunne hele lortet, det vil sige printe,
scanne, faxe og kopiere og så vende papiret og printe på den anden
side.

Det kan sikkert ikke lade sig gøre så det at den kan vende papiret og
printe på den anden side er kardinal kravet.

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-01-04 15:00

> [...]
>
> Det kan sikkert ikke lade sig gøre så det at den kan vende papiret og
> printe på den anden side er kardinal kravet.

Det kan det da ..
HP laver et par stykker.
HP Officejet 6110 f.eks (duplex købes som tilbehør).
Den koster ca. 2500,- ... kender ikke prisen på duplex-enheden.
Så vidt jeg kan se er den store model 7310 standard udstyret med
duplex-enhed.
Den koster ca 4500,- og har generelt nogle bedre specifikationer end
6110'eren.

Links:
6110: http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/allinone/q1638a.html
7130: http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/allinone/c8389a.html

--
Peter J

Fra : Svend

Dato : 16-01-04 01:59

On Thu, 15 Jan 2004 15:00:19 +0100, "Peter Jensen"

Takker ydmygst.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-01-04 10:11

> Hi Boyz

Hey

> Hvad findes der af printere som kan printe på begge sider af et stykke
> papir. ??

Til min "gamle" HP 970 Cxi printer var der en duplexenhed (mener jeg det
hedder) med som kan vende papiret så der kan printes på begge sider.

> /*Svend

Kenneth