Flueline-behandling
Fra : Henrik Møller

Dato : 21-04-01 11:00

Hej venner

jeg mener at have læst i en tidligere tråd at man lige så godt kunne bruge
Vinyl Makeup til biler frem for det noget dyrere specieldressing man kan
købe hos grejmanden..

Passer det ?

Stram line og flexet stang til alle

vh
Henrik

Fra : Vagn Hansen

Dato : 21-04-01 11:52

Ja det er helt korrekt.

Vagn Hansen

Fra : Henrik Leth

Dato : 21-04-01 20:15

hjem4@vip.cybercity.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>Vinyl Makeup til biler frem for det noget dyrere specieldressing man kan

Det er det jeg bruger med et godt resultatet!

Henrik Leth    Privat:
www.metal-randers.dk    Privat: http://home4.inet.tele.dk/leth