pirke stænger til salg
Fra : henrik olsen

Dato : 14-01-04 21:48

hej ng
jeg har to pirke stænger til salg shimano twin power 1stk20-30lb og 1
30-50lb begge to for 500kr eller gi et bud.
de befinder sig i Hvidovre
hilsen Henrik Olsen

Fra : dach

Dato : 04-02-04 11:06

Hvis de er OK i orden, er jeg interesseret.

Jeg har dog kun 400 kr. - til gengæld er jeg hurtig og kan afhente i aften.

mvh Danny

Fra : henrik olsen

Dato : 07-02-04 22:00

hvad så mester er det noget men de to stænger eller hvad??
hilsen Henrik Olsen