hardware-butikker på Falkoner Alle
Fra : Henning

Dato : 14-01-04 20:06

Der fandtes en gang en side med links til forskellige computershops på
Falkoner Alle - findes den stadig, eller er Falkoner Alle ved at uddø
som leverandør af forskellige hardware-butikker?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Agemam

Dato : 14-01-04 20:20

Ikke hvad jeg ved af.

Den side du omtaler kender jeg ikke, men der ligger da stadig flg.
hardwarebutikker

www.zitech.dk - Zitech Computer
www.systemplus.dk - System Plus
www.imw.dk - Multimedia World
www.it-outlet.dk - It-Outlet
http://www.foeniks-computer.dk/default.asp?ilanguage=dansk - Føniks Computer

Det er de fleste jeg sådan kan huske, håber du kan bruge det til noget =)

Mvh

Agemam

Fra : Peter T.

Dato : 14-01-04 21:26

Agemam wrote:

> www.zitech.dk - Zitech Computer
> [...]

Derudover er der stratek data, computerbutikken, falkomarked, computer
centrum og garanteret et par stykker mere. Det er så op til Henning selv
at støve links op.

--
muh.
muh.

Fra : Martin Neergaard

Dato : 14-01-04 21:30

> Den side du omtaler kender jeg ikke, men der ligger da stadig flg.
> [...]

Er systemplus ikke gået konkurs? det har da ellers stået i statstidende
eller?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-01-04 20:44

Henning wrote:
> Der fandtes en gang en side med links til forskellige computershops på
> Falkoner Alle - findes den stadig, eller er Falkoner Alle ved at uddø
> som leverandør af forskellige hardware-butikker?

Jeg tror efterhånden de flete er gået over til at handle over nettet, og
dertil er edbpriser.dk et ganske fremragende værktøj - der faktisk har fået
en lille overhaling i dag... (eller kom den online i går?)..

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Benjamin

Dato : 14-01-04 21:07

Martin Kirschmeyer wrote:
> [...]

Ja der er sgu' også kommet en bedre forbindelse på ... det går eddermame
hurtigt nu i forhold til før.

/ Benjamin

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-01-04 22:09

Benjamin wrote:
> Ja der er sgu' også kommet en bedre forbindelse på ... det går
> eddermame hurtigt nu i forhold til før.

Det er muligt, jeg her ikke prøvet den så meget...

Fra : Claus Hansen

Dato : 15-01-04 18:49

Gå ind på krak og skriv falkoner alle så får man listet ALLE forretninger
derinde og så er det bare at vælge dem ud...