Logitech mus trådløs & optisk ??
Fra : Dr. Ralph

Dato : 21-04-01 11:04

Den skulle være ude nu, men jeg har prøveet indtil flere shops i
Kbh-området - og de hævder, at den først er her omkring 1. maj.

Er der mon nogle derude, der har fået fingre i den allerede nu ?

Den skulle være blålig, men ikke udformet ergonomisk som mouseman
wheel.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : [Ex] Pita

Dato : 21-04-01 11:14

www.edbpriser.dk
www.itbutikken.dk

Fra : Devast8or

Dato : 21-04-01 14:03

Merlin i Stenløse har den.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kong Kent

Dato : 21-04-01 14:27

> Er der mon nogle derude, der har fået fingre i den allerede nu ?
>
> Den skulle være blålig, men ikke udformet ergonomisk som mouseman
> wheel.

Sådan ville jeg også have fordi den ville være dejlig fri. Men jeg prøvede
min kammerats Logitech Cordless Mouseman Wheel og var lidt skuffet. Først
troede jeg ikke på, at de trådløse virkelig var dårlige i opdateringen. Men
efter 10 min. Unreal Tournament på 'Masterful' niveau var jeg overbevist.

2 timer senere havde jeg placeret en ordre hos Holm Data på 1 stk. Razer
Boomslang2000 mus med både snøre og kugle. Har ikke set mig tilbage
siden...det går bare fremad

(selvfølgelig skal du ikke købe en Razer medmindre du er gamer, men de
trådløse er altså ikke helt så gode. Kan dog ikke udtale mig om den optiske
del. har hørt både godt og ondt om det infrarøde)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : [Ex] Pita

Dato : 21-04-01 20:02

Opdateringshastigheden kan sættes op

Fra : Madsen

Dato : 21-04-01 15:18

"Dr. Ralph" <dr.ralph@remove.mail.com> skrev:

> Er der mon nogle derude, der har fået fingre i den allerede nu ?

Jeg har også bestilt den.
Du kunne evt. prøve at tjekke dette indlæg:
<news:9be3es$1d8b$1@news.cybercity.dk >

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : René Nielsen

Dato : 21-04-01 22:29

Hej NG,
Jeg har i godt 10 dage brugt omtalte mus... Den er bare dejlig - meget
præcis - lettere at manurere med end dens forgænger. Der følger MouseWare
9.27 med. Den er så ny, at den nyeste Mouseware på Logitech ver 9.26. Der er
dog 3 minusser...
1. Jeg bruger altid tommelfinger knappen som "dobbelt-klik" - på denne mus
sidder den meget kvajet (for langt nede). Dette skal nok ses i det
perspektiv, at musen INTET tryk kræver (i modsætning til mus med kugle).
2. Batteri forbrug - iflg. Logitech er dens strømforbrug så højt, at den
kræver batteri skift hver anden måned, 2 stk. str. AA - men jeg ved det
ikke, da jeg kun har haft den i godt 10 dage...
3. Prisen...... Jeg betalte 649,- med moms.
Alt i alt: Jeg har ikke fortrudt købet - kan varmt anbefales.
MVH: René