Åbne Codegen-kabinet?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-01-04 18:17

Hej,

Jeg har netop fået et Codegen 6049-C10 kabinet, men jeg kan ikke få det
åbnet. Der sidder kun én skrue (centralt i toppen) - men jeg kan ikke få det
op. Hvordan skal det åbnes (hvad skal jeg flå i?)?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Cacba

Dato : 14-01-04 18:19

> [...]
det
> op. Hvordan skal det åbnes (hvad skal jeg flå i?)?

Nogle kabinetter skal du hive fronten af og derefter kan du få siderne
af....... kan være løsningen er der..

Cacba Out..

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-01-04 18:33

> Nogle kabinetter skal du hive fronten af og derefter kan du få siderne
> af....... kan være løsningen er der..

Hmm.... Jeg kan godt få fronten af, men siderne og toppen kniber det stadig
med...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 14-01-04 20:03

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm.... Jeg kan godt få fronten af, men siderne og toppen kniber det
stadig
> med...
>
> --
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Hej Rasmus
Uden helt at vide det så vil jeg tro at du skal skubbe/trække toppen bagud
og derefter vil du kunne løfte siderne af.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 15-01-04 00:13

> Uden helt at vide det så vil jeg tro at du skal skubbe/trække toppen bagud
> og derefter vil du kunne løfte siderne af.

Tak - det fungede!

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.