VPN 3005 konfiguration af LAN-TO-LAN forb~
Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 14-01-04 09:26

Hej NG!

Jeg har prøvet at konfigurere en LAN-TO-LAN på en Cisco 3005 concentrator.
Phase 1 går godt, men herefter opstår følgende fejl:

SEV=4 IKE/61 RPT=2 a.b.c.d Group [a.b.c.d] Tunnel rejected: Policy not
found for Src:A.B.C.D, Dst: E.F.G.H!

a.b.c.d = remote peer
A.B.C.D = remote server
E.F.G.H = min server

Er der nogen der ved hvad det er jeg mangler at konfigurere, og hvor man gør
det på 3005'eren.?

mvh
Niels Henrik Egebjerg

Fra : Kim Rubeck Jensen

Dato : 14-01-04 16:05

"Niels Henrik Egebjerg" <nhe//antispam//@mail.dk> wrote in message
> [...]
> A.B.C.D = remote server
> E.F.G.H = min server
>
> Er der nogen der ved hvad det er jeg mangler at konfigurere, og hvor man

Hejsa..

Der ser ud som om du ikke har konfiguret source og destenation på din
3005'er korrekt. Du skal lave nogle Network Lists først. En med Local subnet
og en med Remote subnet..

Derefter konfig'er du L2L forbindelsen via System/Tunneling
Protocols/IPsec/LAN-to-LAN (mener jeg). Network- lists kan nu vælges i
dropdown boksenene.

/Rubeck

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 15-01-04 08:11

> [...]
>
> Derefter konfig'er du L2L forbindelsen via System/Tunneling
> Protocols/IPsec/LAN-to-LAN (mener jeg). Network- lists kan nu vælges i

Tak for hjælpen - det var hvad der manglede.

mvh
Niels Henrik Egebjerg