Manual søges til Soltek SL-65MV
Fra : Jens Gregersen

Dato : 14-01-04 02:09

Hej

Jeg har købt flg. bundkort (m/ en p3-cpu på) brugt:

Det drejer sig om et Soltek SL-65MV.

Nu har jeg ikke lige fået taget mig sammen til at bruge det endnu, men jeg
fik ikke nogen manual med. Jeg har googlet efter den, men det tætteste på
jeg kommer (udover alle mulige volapyk-sider) og ovenstående link.
På solteks side kan jeg heller ikke finde noget.
Er der nogen, der har en de kan undvære? Eller evt. en, de kunne fotokopiere
mod lidt $$$? Et link til noget mere information ville også være fint, men
jeg har som sagt ikke haft held til at finde noget.

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-01-04 02:46

"Jens Gregersen" <jgFLODHEST@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod lidt $$$? Et link til noget mere information ville også være fint, men
> jeg har som sagt ikke haft held til at finde noget.

Hejsa

Lige her:
http://www.soltek.de/English/download/main/65MV.htm

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Jens Gregersen

Dato : 14-01-04 22:16

> http://www.soltek.de/English/download/main/65MV.htm

Så var den der!

Mange tak for det. Hvordan du har fundet den kan jeg næsten kun gætte på.
Men tak i hvert fald!

Fra : N´far

Dato : 14-01-04 02:49

"Jens Gregersen" <jgFLODHEST@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Et link til noget mere information ville også være fint, men
jeg har som sagt ikke haft held til at finde noget.
det her måske ?
http://www.soltek.de/downloads/manuals/65mv.pdf