Vedr.: IdPOP3 komponenten
Fra : René Jensen

Dato : 14-01-04 01:28

Jeg bruger ovenstående komponent til at hente post, men jeg ville gerne
have at den ikke fysisk henter posten fra serveren. Altså det som svarer
til "Gem en kopi af meddelelser på serveren" i Outlook.
Hvad hedder attributten, som skal sættes?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 14-01-04 09:01

René Jensen wrote:

> [...]
> som svarer til "Gem en kopi af meddelelser på serveren" i Outlook.
> Hvad hedder attributten, som skal sættes?

saa vidt jeg husker, bliver den ikke automatisk slettet, naar du henter
din post. mener at du skal bruge delete metode til det.... og det kan du
jo bare lade være med...................

/finn

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 10:15

"Finn Bindeballe" <_AAAPPP_finnb@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
du
> jo bare lade være med...................

Helt rigtigt husket

Fra : René Jensen

Dato : 14-01-04 12:16

Uffe Kousgaard wrote:
> Helt rigtigt husket

Cool nok, har ikke lyst til at slette samtlige 200+ mails fra min server :)

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Mik D.

Dato : 14-01-04 09:19

Hej René

Er selv ved at blive klog på Indy og mail. Men prøv at kikke i MailClient
eksemplet. Måske kan du se hvad der sker/skal gøres for at det gør som du
vil have.

Mik

Fra : Tom-Vidar Nilsen

Dato : 14-01-04 17:43

> [...]
> til "Gem en kopi af meddelelser på serveren" i Outlook.
> Hvad hedder attributten, som skal sættes?

Trodde egentlig ikke POP3 hadde den muligheten.
Det er hva som blir sagt på datavdelingen jeg jobber på, men det er tydelig
at det finnes annen måte å gjøre det på.

Ta en titt på denne siden :

http://www.innosoft.com/app-notes/popnimap.html

Her står det ting du bør ta hensyn til.

Fra : René Jensen

Dato : 20-01-04 11:18

Tom-Vidar Nilsen wrote:

> [...]
> Det er hva som blir sagt på datavdelingen jeg jobber på, men det er tydelig
> at det finnes annen måte å gjøre det på.

Korrekt, og som der også nævnes i artikelen, at det er kun en
indstilling, man skal benytte midlertidig - hvilket vil sige imens jeg
er i gang med eksperimentere med IdPOP3 komponenten samt udviklingen af
mit email program.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Tom-Vidar Nilsen

Dato : 20-01-04 19:55

> [...]
> indstilling, man skal benytte midlertidig - hvilket vil sige imens jeg
> er i gang med eksperimentere med IdPOP3 komponenten samt udviklingen af

En aktverdig og god grunn.

Jeg ønsker meg et e-mail program som kun henter e-mail fra personer som står
i min white list.
Allt annet skal slettes automatisk.

Jeg var i kontakt med min ISP i dag. Den orginale kontoen der har jeg hatt
siden -95 og den er sterkt plaget av spam.
Jeg ba derfor om å få bytte brukernavn. Svaret var nei. Synd for dere sa
jeg, forda bruker jeg den ikke, men bare lar det fylle seg opp. Greit var
svaret. Vanskelig skal det være. (Telenor Online).

Hilsen Tom-Vidar