Nokia 7200 !!!!!
Fra : Manse

Dato : 13-01-04 23:25

Hejsan

Jeg er jo ude efter en klaptelefon, helst med det hele, z600 røg pga.
skodkamera, E700 stadig lidt med, mangler jo blåtand,
visitkort...........................på den anden side, skal jeg bruge det,
til gengæld bedre kamera...mmmmmmmmm

Men Nokia kommer med deres første klaptelefon, men uden blåtand, tror i det
er en telefon man skal ofre krudt på den ?????

Manse

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 13-01-04 23:54

Hej!

> Men Nokia kommer med deres første klaptelefon, men uden blåtand, tror i
det
> er en telefon man skal ofre krudt på den ?????

Som du skriver: Uden bluetooth. Det afhænger selvfølgelig af behovet. Den er
cool til alm. telefonbrug, opsigtsvækkende design og mange funktioner .Skal
man koble op til sin pc via kabel er den også helt perfekt (GPRS / EDGE
/HSCSD). Men det er ærgeligt den ikke har bluetooth.

yderligere kan man savne
- zoom på kameraet
- mulighed for memorycard-udvidelse (4MB er ikke overvælende på en
multimedietelefon som denne).

mvh

Niels Henrik Egebjerg
http://mobility.dyndns.dk / nhe_at_mail_dot_dk