Hjææælp !!!!! Nokia 3310 vil ikke unlockes~
Fra : jess

Dato : 13-01-04 21:23

Jeg ville være meget taknemmelig hvis en venlig sjæl kunne sende mig en kode
til denne telefon.... Har prøvet div. programmer, og ingen kan. Det
ville virkelig være lækkert....

emei: 351534004671775
låst til: debitel

P.s. Behøver ikke komme med kommentarer eller forslag til hvordan det skal
gøres ! Har prøvet alt....

På forhånd Tak en eller anden

Fra : helloo.dk

Dato : 13-01-04 22:25

"jess" <jesspedersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kode
> til denne telefon.... Har prøvet div. programmer, og ingen kan. Det

Hvad køre den sammen med?? Sonofon eller Tele Danmark??
Du kan se det lige når du tænder telefonen!
Hilsen Dan
P.S. Normalt koster dette 50,- kr...

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : jess

Dato : 14-01-04 19:14

Den kører med sonofon

Jess pedersen

Fra : helloo.dk

Dato : 15-01-04 13:22

Så er der mere end 4 løsninger.. dem gider jeg ikke gå i gennem her nu. Så
er du nød til at vente på jeg har bedre tid.. Måske i aften.. Skriv evt. en
mail til mig privat!
Hilsen Dan

Fra : helloo.dk

Dato : 15-01-04 23:23

Din telefon er sikkert låst til både lås 1 og lås 4. (lås 1 er ikke sikkert
den er låst)

Kode til lås 1
#pw+4637627826+1#

kode til lås 4
#pw+5121361893+4#
Prøv den først!
Hilsen Dan

Fra : jess

Dato : 16-01-04 14:51

Hmm... Desværre.... den siger code error til den sidste, og til den første
SIM NOT redi et eller andet....

LORTETELEGON !!!!!!!!!

Fra : Gokki77

Dato : 30-01-04 07:57

"helloo.dk" skrev d. 15-01-04 23:23 dette indlæg :
> Din telefon er sikkert låst til både lås 1 og lås 4. (lås 1 er ikke
sikkert
> den er låst)
>
> Kode til lås 1
> #pw+4637627826+1#
>
> kode til lås 4
> #pw+5121361893+4#
> Prøv den først!
> Hilsen Dan
>
> --
> Gratis unlock af DCT4 telefoner
> Se mere info på www.helloo.dk
> Vi er med på de nyeste modeller

Gidder du å hjelpe meg åsså?

Imei er: 350144103798726
Låst til Telenor. kode til dem er: 24201

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 30-01-04 20:02

Code for LOCK 1:
#pw+2223334446+1#

Nu skal det ikke blive en vane.. koderne koster 50,- kr stk..
Men i dette tilfælde er det en udenlandsk så pyt...
Hilsen Dan

Fra : btvs

Dato : 18-01-04 22:36

Selvfølgelig kan den unlockes.....men du skal nok have den sendt ind.
Skriv til unlock@ofir.dk de kan hjælpe dig......