Bærbar hvilken ?
Fra : ole

Dato : 21-04-01 09:21

Hvilken bærbar får jeg mest for prisen og hvad skal jeg kikke efter ?
Hvad er 13,3" HPA eller TFT skærm ?
Hvad er NIC ?

Mine krav er at den skal kunne mha tilslutning USB/COM-porte overføre
data til- og fra PC (hvordan ved jeg ikke)
Den skal kunne tilsluttes: GPS - digitalt kamera - modem - scanner +
printer (nok svært at transportere)
Der skal være CD-romdrev/diskette og mulighed for tilslutning af en
logitech mus, god skærmopløsning.
Den skal have 128 mb ram, skal bruges til meget grafik (kort og foto)
m.m.
Jeg er klar over at DVD-drev ikke er det samme som CD-romdrev og jeg kan
ikke få begge ?

Jeg har kikket www.edbpriser.dk 's meterlange liste !
Fortrød lidt at jeg ikke købte dengang ALDI havde én på tilbud, men det
må komme igen !

Tak på forhånd for svarene!

ole

Min adresse er gyldig i fire uger eller indtil den modtager spam.
My address is valid for four weeks or until it receives spam.