Agility
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-01-04 20:31

Hejsa

Jeg vil helt vildt gerne starte til agility med Nicki, men det lader til der
er laaaaange ventelister overalt. Er der nogen herinde der kender en klub
hvor ventetiden ikke er så lang eller overhoved ikke eksistere. Det skal
helst være i Københavns området, men kører også gerne lidt for at komme frem
( eks kunne være Hillerød )

Mange hilsner fra
Bolette og Nicki ( der bare begge to er vilde for at komme igang )
www.bolettes.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-01-04 21:49

> [...]
> ( eks kunne være Hillerød )
>
> Mange hilsner fra
> Bolette og Nicki ( der bare begge to er vilde for at komme igang )

Der ligger en Stor agility bane ved motorvejen i Roskilde de har en stor
reklame oppe i øjeblikket om at man kan melde sig til, skal se om jeg kan
huske at tage nummeret i morgen når jeg køre forbi

Mvh Martin

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-01-04 00:02

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der ligger en Stor agility bane ved motorvejen i Roskilde de har en stor
> reklame oppe i øjeblikket om at man kan melde sig til, skal se om jeg kan
> huske at tage nummeret i morgen når jeg køre forbi

Hej Martin.

Nejjjjjjjjj, det må du rigtig gerne gøre.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 14-01-04 13:21

"Bolette Nielsen" skrev d. 14-01-04 00:02 dette indlæg :

> Hej Martin.
>
> Nejjjjjjjjj, det må du rigtig gerne gøre.
>
> Mange hilsner fra
>
> Bolette
> www.bolettes.dk

Hej.

Og på den anden side af motorvejen ligger Roskilde Politihunde Forening
se - www.politihund.dk - der også har en agilitybane.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-01-04 15:02

> Hej Martin.
>
> Nejjjjjjjjj, det må du rigtig gerne gøre.
>
> Mange hilsner fra
>
> Bolette
> www.bolettes.dk

Så lykekdes det (tror jeg nok, der kom en lastbil lidt i vejen )

46190057

Mener jeg der stod men skal nok kigge efter i morgen igen

Mvh MAritn