OT: Test
Fra : Fly Christensen

Dato : 13-01-04 19:26

Test, da jeg har prøvet at sende til gruppen, men ej kan se mine indlæg.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Fly Christensen

Dato : 13-01-04 19:28

On Tue, 13 Jan 2004 18:26:25 GMT, Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net>
wrote:

>Test, da jeg har prøvet at sende til gruppen, men ej kan se mine indlæg.
>
>Fly

Okay. Dette indlæg kom frem, og jeg kan se det.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Nielsen

Dato : 13-01-04 21:11

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> Okay. Dette indlæg kom frem, og jeg kan se det.
>
> Fly
>
> --
> In space nobody will hear your cream

Du har sendt et indlæg med emnet "Opdragelse". Hvis en anden tidligere har
sendt et indlæg med samme emne, vil dit emne (i hvert fald i Outlook
Express) lægge sig ind under dette emne som et "svar". Find derfor et emne
som ingen anden har brugt før

Dit indlæg kan ses under et indlæg fra 9/11 2003

vh
Lisbeth

Fra : Fly Christensen

Dato : 13-01-04 21:09

On Tue, 13 Jan 2004 21:11:21 +0100, "Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>sendt et indlæg med samme emne, vil dit emne (i hvert fald i Outlook
>Express) lægge sig ind under dette emne som et "svar". Find derfor et emne

Også i Agent.

>Dit indlæg kan ses under et indlæg fra 9/11 2003

Jeg har sendt en cancelation, samt nyt indlæg med anden overskrift. Det
er bare ikke kommet frem. Det MÅ bare ikke lykkes i dag. :-/

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Michael-7500

Dato : 13-01-04 21:27

> On Tue, 13 Jan 2004 21:11:21 +0100, "Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk>

> Jeg har sendt en cancelation, samt nyt indlæg med anden overskrift. Det
> er bare ikke kommet frem. Det MÅ bare ikke lykkes i dag. :-/

Indlæget _er_ kommet frem på min pc.

Michael

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-01-04 12:04

On Tue, 13 Jan 2004 21:27:13 +0100, "Michael-7500" <michael7500@mail.dk>
wrote:

>"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Indlæget _er_ kommet frem på min pc.

Hvilken overskrift?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Michael-7500

Dato : 14-01-04 12:21

> Hvilken overskrift?

Opdragelse

Michael

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-01-04 12:27

On Wed, 14 Jan 2004 12:20:31 +0100, "Michael-7500" <michael7500@mail.dk>
wrote:

>"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Opdragelse

Det er det "gamle" indlæg.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Nielsen

Dato : 13-01-04 21:29

> [...]
>
> Jeg har sendt en cancelation, samt nyt indlæg med anden overskrift. Det
> er bare ikke kommet frem. Det MÅ bare ikke lykkes i dag. :-/

Jeg kan ikke se dit "andet" indlæg

vh
Lisbeth

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-01-04 12:03

On Tue, 13 Jan 2004 21:29:24 +0100, "Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke se dit "andet" indlæg

Heller ikke her. Jeg prøver èn gang til.

Fly

--
In space nobody will hear your cream