Variabel ind i stien ved copy
Fra : Mortensen

Dato : 13-01-04 17:47

Hej

Jeg skal downloadet nogle filer med NMFTP komponenten det fungere fint, når
den første fil er downloadet skal den kopieres til et andet bibliotek inden
jeg downloader den næste fil til dette havde jeg tænkt mig at bruge:

copyFile(filname,'c:data\arkiv\frq\'inddata[i].kunde'\+extractFilename,filna
me,true)

kunde er navnet på en variabel fra mit array, hvordan får jeg indsat dette i
stien??

mvh

carsten

Fra : Harald

Dato : 13-01-04 18:02

"Mortensen" <CBM@indbakkex.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stien??

copyFile(filname,'c:\data\arkiv\frq\'+inddata[i].kunde+'\'+extractFilename(f

Mvh
HK